مربی تیم هندبال سپاهان :تا حقمان را نگیریم به لیگ باز نمی گردیم / در این سال ها سپاهان ستیزی زیاد شده

پناهنده : پس از فتن رحیمی از هندبال جو سپاهان ستیزی و اصفهان ستیزی به وجود آمده است.

مربی تیم هندبال سپاهان : تا حقمان را نگیریم به لیگ باز نمی گردیم / در این سال ها سپاهان ستیزی زیاد شدهپناهنده مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص وضعیت این تیم گفت : در بازی هفته گذشته مقابل هیات هندبال مرودشت که بازی با نتیجه تساوی 20 -20 به پایان رسید اتفاقی رخ داد که باعث شد تصمیم به کناره گیری از لیگ بگیریم .

وی افزود: در پایان بازی خطایی رخ داد که تیم ما می توانست بر اساس قانون پرتابی را داشته باشد . این اتفاق افتاد و پرتاب ما گل شد با این حال داور مسابقه حاضر به پذیرش این گل نشد و بازی در لحظات پایانی به جنجال کشیده شد . باید بگویم که پیش از این هم ما با این داور مشکل داشتیم وبه فدراسیون هم گفته بودیم که ما نمی خواهیم این داور کار قضاوت ما را انجام دهد زیرا به نظر ما این داور قصد و غرض داشت. متاسفانه مسئولان هم به صحبت های ما توجه نکردند و در نهایت بازی به جنجال کشیده شد . جالب است بدانید که پس از ان که ما فیلم این بازی را در اختیار همه کارشناسان و مسئولان هم که قرار دادیم ان ها گفتند که گل صحیح بوده است.

مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در ادامه در خصوص جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به این موضوع بیان داشت: قرار است فردا جلسه ای برای رسیدگی به این موضوع برگزار شود و ما هم تابه حقمان نرسیم از این تصمیم خود عقب نمی کشیم . باید بگویم حداقل خواسته ما با توجه به این موضوع که این روز ها در کورس قهرمانی حضور داریم تکرار بازی است و تا تکلیف ما مشخص نشود ما تمریناتمان را دوباره آغاز نمی کنیم . 

وی افزود: به همین دلیل ما روز گذشته هم تیم بانوانمان را به مسابقه اعزام نکردیم تا همه چیز مشخص شود . متاسفانه مدتی است که پس از رفتن رحیمی اصفهان ستیزی و سپاهان ستیزی بسیار زیاد شده است و همه تلاش می کنند تا مانع موفقیت ما شوند .

پناهنده علت این اتفاقات و مشکلات داوری را این گونه بیان کرد :چیزی که من می دانم آن است که به دلیل پرداخت نشدن دستمزد داوران در چهار سال گذشته که البته شنیده ام در این فصل 4 هفته پرداخت شده است ، به هر صورت همین مشکلات حق الزحمه داوران در 4 سال گذشته باعث شده تابسیاری از این کار کنار بکشند و تعداد داوران محدود شود . همچنین از 5 - 6 کوبل باقی مانده 2 -3 کوبل اصفهانی هستند و باقی ان ها دائما در حال گردش هستند. 

وی افزود : تصور کنید که حتی داوران ما برای رفت و آمده خود از جیبشان هزینه می کنند و شاید به همین دلیل است که تعدادی از ان ها کنار کشیده اند . 

مربی تیم هندبال سپاهان در پایان و در مورد لیگ گفت: خوشبختانه امسال لیگ پویا و خوبی داریم . اگر توجه کنید می بینید کهنتایج بسیار به یکدیگر نزدیک هستند با این حال برخی تیم ها هم مانند هپکو و هیات هندبال مرودشت با مشکل مواجهه شده اند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار