دیدار مجمع نمایندگان با فرمانده سپاه استان

در جلسه‌ای که به میزبانی فرمانده سپاه و با حضور مجمع نمایندگان برگزار شد درباره‌ی مسایل روز منطقه و کشور گفت و گو شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نماینده مردم تاکستان و رییس مجمع نمایندگان استان در این دیدار به حمایت‌های مجلس از سپاه پاسداران اشاره کرد وگفت: قانون ضد تحریم در مجلس با رای بسیار بالا تصویب رسید و در این قانون برحمایت از سپاه تاکید شده است.

بهمن طاهرخانی افزود: سپاه نماد قدرت و مظهر آزادگی جمهوری اسلامی است و باید با قاطعیت از آن حمایت کرد.

وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان قزوین هم در کنار نمایندگان دیگر استان‌ها از سپاه حمایت قاطع می‌کند.

طاهرخانی افزود: با توجه به اظهارات اخیر ترامپ لازم بود تا مسایل را ریز بینانه‌تر بررسی کنیم و به همین علت جلسه‌ای را با حضور سردار شاهرخی، فرمانده سپاه استان برگزار کردیم.

نماینده مردم قزوین، البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان نظام و در همه فراز و نشیب‌ها یار امام، رهبری و ملت بوده است.

داوود محمدی نقش سپاه را در کشور و فضای بین المللی بسیار مهم دانست و افزود: سپاه با تیز بینی، درایت وهوش در مسایل منطقه ورود موثر داشته و همین باعث عصبانی شدن رییس جمهور آمریکا شده است.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه انقلاب اسلامی مبلغ اسلام ناب محمدی است واز مظلومان منطقه حمایت می‌کند.

روح الله بابایی صالح با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا اضافه کرد: از ترامپ انتظار بیشتری نداشتیم و اگر این مطلب را نمی‌گفت: باید شک می‌کردیم.

فرمانده سپاه استان هم در این جلسه با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهو امریکا افزود: عناد، کینه و دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی ایران همواره وجود داشته وآن را در شکل‌های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون نشان داده است.

سردار شاهرخی، تحریم‌های آمریکا علیه سپاه را بی فایده خواند و اضافه کرد: آمریکا دشمن ملت است و، چون سپاه از بطن ملت تشکیل شده با سپاه نیز دشمنی می‌کنند.

فرمانده سپاه استان به تحولات منطقه‌ای نیز اشاره کرد و گفت: سپاه در تشخیص هدف و اقدامات مربوط به آن در منطقه همواره درست عمل کرده و اجازه پیاده کردن نقشه‌های شوم دشمنان را نداده است.

انتهای پیام/

نشست  فرمانده سپاه  با مجمع نمایندگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار