کشف محموله 250 میلیون ریالی کالای قاچاق در بویراحمد

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: یک محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال از یک خودرو سواری در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سرهنگ علی کرم بازیان فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت:در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران کلانتری سررود جنوبی شهر یاسوج  حین گشت زنی در یکی از روستاهای اطراف شهر یاسوج به یک دستگاه خودروی ماکسیما مظنون شدند .

وی ادامه داد: پس از متوقف نمودن خودرو و بازرسی از آن، تعدادی پوشاک خارجی فاقد برگ گمرکی به ارزش 250 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

بازیان گفت که با توجه به تاریک بودن هوا ، راننده این خودروی ماکسیما حین بازرسی اقدام به فرار کرد که تلاش برای دستگیری وی در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد .

سرهنگ 'بازیان' باتشکر از همکاری و تعامل مردم با پلیس اظهار داشت : از شهروندان درخواست می کنیم نسبت به موارد مشکوک حساسیت نشان داده و آن را به پلیس 110 گزارش دهند.

در سالهای اخیر انتقال کالاهای قاچاق از محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهرستان بویراحمد بشدت افزایش یافته است.

یکی از مشکلات اساسی برای مبارزه با ورود کالای قاچاق به محورهای ارتباطی استان ،نبود مکانهای مخصوص ایست و بازرسی است که فرماندهای نیروی انتظامی منطقه همواره بر رفع آن تاکید می کنند.

کهگیلویه و بویراحمد با 713نفر جمعیت در جنوب غرب ایران و مسیر ارتباطی استانهای بزرگی همچون اصفهان ،فارس ،خوزستان ، بوشهر و چهارمحال بختیاری قرار دارد.

 

انتهای پیام/ش

کشف کالای قاچاق در شهرستان بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.