مسعود تکاور:

«کروکودیل» روی میز تدوین/ تدوین فیلم، مرحله‌ای بی‌رحمانه است

مسعود تکاور از آغاز تدوین فیلم سینمایی «کروکودیل» توسط شخص خودش خبر داد.

به گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی «کروکودیل»؛ تدوین فیلم سینمایی «کروکودیل» به سرپرستی مسعود تکاور آغاز شد.

مسعود تکاور نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «کروکودیل» خودش به عنوان سرپرست تیم تدوین، در مرحله پس تولید فیلم، تدوین فیلمش را به عهده گرفته است.

سینمایی «کروکودیل» روی میز تدوین/ تدوین فیلم، مرحله ای بی رحمانه است

تکاور درباره تدوین «کروکودیل» گفت: یک قانون نانوشته یک فرمول وجود دارد که می‌گوید کارگردان نباید خودش فیلمش را تدوین کند، اما من خودم چون سال‌ها تدوینگر بسیاری از آثار بودم و به حساسیت و بی‌رحمی در این مرحله آشنا هستم، خودم دوست داشتم تدوین فیلمم را انجام دهم.

وی درباره شرایط سخت تدوین فیلمش گفت: تدوین فیلم سینمایی «کروکودیل» به دلیل سکانس‌های اکشنی که دارد سخت و حساس است اما در کل الان که روی میز تدوین راف کات‌ها را می‌بینم از کارم رضایت دارم.

کارگردان سینمایی «کروکودیل» درباره یکی از مراحل سخت فیلمبرداری کارش توضیح داد: شاید بشود گفت از سخت‌ترین روزهای تصویربرداری‌مان، یک سکانسی بود که در هنگام طلوع خورشید انجام می‌گرفت و دوربین روی آب بود با گریمی سنگین برای بازیگران و دیگر شرایط حساس و سخت که البته از جذابیت‌های سینماست.

سینمایی «کروکودیل» روی میز تدوین/ تدوین فیلم، مرحله ای بی رحمانه است

مسعود تکاور تدوین فیلم را به نوشتن فیلمنامه تشبیه می‌کند که تا آخرین لحظه دوست داری تغییرش دهی و اصلاحش کنی تا بهتر بشود و تا آخرین روز قبل از پخش فیلم ممکن است این کار انجام شود.

از بازیگرانی که در فیلم سینمای حادثه ‌ی «کروکودیل» ایفای نقش کردند می‌توان به کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی و... اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وضعیت تولید فیلم کروکودیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.