رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛

دانشگاه آزاد در تولید علم و مقاله‌های علمی در صدر دانشگاههای کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد در بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی در سطح کشور رتبه نخست تولید علم و مقاله‌های علمی را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد واحد اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه آزاد مجموعه‌ای است که نسل اول و دوم دانشگاه را پشت سر گذاشته به طوری که نسل اول شامل تربیت کادر و کارشناسان بود و این دانشگاه این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی گفت: دانشگاه آزاد برای اقشار مختلف جامعه امکان ادامه تحصیل را فراهم آورده است و امروز نیز فراگیری این دانشگاه به طور مناسب افزایش پیدا کرده و شاهد تقویت نیروهای انسانی زیادی توسط این دانشگاه در کشور هستیم که در حال‌حاضر در پست‌های ویژه خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نسل دوم دانشگاه در واقع ماموریت تولید علم بود که امروز خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در بین دانشگاهها و مراکز علمی رتبه نخست تولید علم و مقاله‌های علمی را دارد.

رهبر تصریح کرد: کشور ایران باید سهم خود را از تولید علم در دنیا افزایش دهد چرا که علم اقتدار ایجاد می‌کند و ما در مجموعه دانشگاه آزاد مصمم هستیم که تلاش کنیم با کمک دانشجویان و اساتید تولید علم را افزایش دهیم. تولید علم به تنهایی کافی نبوده و باید به سمت تجاری‌سازی علم حرکت کنیم تا بتوانیم با تولید علم نیازهای کشور را برطرف سازیم.

وی گفت: کارآفرینی و خلق ثروت از جمله برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است و تلاش داریم که با تولید علم بتوانیم نیاز کشور را برطرف کرده و ایران را خودکفا کنیم. از جمله اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حیطه فعالیت خود این است که برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را به صورت پژوهشی اجرا کند تا بتوانیم در حوزه پژوهش عملکرد مطلوب داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.