حجت الاسلام محمد حسنی در همایش وحدت ارتش و سپاه:

سپاه و ارتش همچون دیواری سربی در مقابل دشمنان ایستاده‌اند

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن از وحدت ما می‌ترسد و سپاه و ارتش همچون دیواری سربی در مقابل دشمن ایستاده اند.

سپاه و ارتش همچون دیواری سربی در مقابل دشمنان ایستاده اندگزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش "وحدت با شعار ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی" که در قرارگاه ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد؛ ضمن ابراز رضایت از برگزاری چنین جلساتی گفت: ریشه این گونه جلسات از خلاقیت‌های شهید صیاد شیرازی بود که تا امروز ادامه یافته است. وحدت از موضوعات قرآنی است و امیدوارم نتیجه‌ای قرآنی بدهد.

وی با اشاره به چرایی وحدت در میان نیرو‌های مسلح ادامه داد: وحدت میان ارتش و سپاه ضرورت دارد و این وحدت باید حفظ شود، زیرا حکم خداست. این وحدت خواست و فرمان امام خمینی(ره) است و فرمودند تمام قوای مسلح ایران برای هدفی واحد تلاش میکنند و باید به عنوان دستی واحد در مقابل دشمنان بایستند.

محمد حسنی گفت: فرمانده کل قوا نیز فرمودند که ارتش و سپاه باید در کنار هم باشند. محور قرار گرفتن افزایش وحدت میان نیرو‌های مسلح در احکام صادره اخیر نشان میدهد که این موضوع تا چه میزان اهمیت دارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: ما در میان خود فاصله‌ای نداریم و دشمن این را نمی‌داند. ما باید عدم فاصله بین خود را مستندسازی کنیم تا دشمن بداند که هدف و راه همه ما یکی است. دشمن باید بداند که ما ید واحده ایم.  دشمن به میزانی که از وحدت ما می‌ترسد از قدرت نظامی ما نمی‌ترسد و این وحدت کاملا شرعی و اسلامی است.

محمد حسنی با اشاره به نتیجه وحدت میان نیرو‌های مسلح کشور گفت: افزایش کارایی سپاه و ارتش از نتیجه‌های وحدت میان این دو نیرو است. تبدیل ضعف‌ها به قدرت از مزیت‌های دیگر وحدت است، هیچ نیرویی تا به وحدت حقیقی نرسد هیچگاه موفق و قدرتمند نخواهد شد. ارتش و سپاه باید در کنار یکدیگر خود را مجهز و قوی کنند. افزایش اقتدار ملی از دیگر نتایج وحدت میان ارش و سپاه خواهد بود.

وی افزود: فلسفله وجود نیرو‌های مسلح اقتدار کشور است و یاری الهی نیز از دیگر نتایج وحدت است. سپاه و ارتش همچون دیواری سربی در مقابل دشمن ایستاده اند. امیدواری مردم نیز از دیگر نتایج وحدت میان نیرو‌های مسلح است. از طرفی دیگر نا امیدی و ترس با وجود این وحدت در میان دشمنان ما به وجود می‌آید.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به راه‌های افزایش وحدت میان سپاه و ارتش خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مشترک در سطح عالی؛ برگزاری صبح گاه‌های مشترک و یادواره‌های شهدا؛ رزمایشات مشترک، دیدار با جانبازان و ایثارگران هر دو نیرو، برگزاری آیین‌های مشترک، برگزاری روز گرامیداشت ارتش و سپاه با حضور نیرو‌های مشترک، رسانه‌ای کردن وحدت، تجلیل از کارکرد‌های یکدیگر در رسانه، دفاع از یکدیگر در مقابل دشمنان و سخنرانی‌های هدفمند روسای سازمان‌ها در میان نیرو‌های دیگری از راه‌های افزایش وحدت میان نیرو‌های مسلح است.

انتهای پیام/

 

صحبت های محمدحسنی در همایش وحدت  ارتش و سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار