خداكرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

غذا‌های خیابانی باید با کیفیت و بهداشت توزیع شوند

عضو شورای شهر تهران گفت:غذا‌های خیابانی باید با کیفیت و بهداشت توزیع شوند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

غذا‌های خیابانی باید با کیفیت و بهداشت توزیع شوندناهيد خدا كرمی عضو شورای اسلامی پنجم شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: خبرنگاران عضو بيست و دوم شورای شهر هستند كه كمك می كنند امور شهر به بهترين نحو پيش برود.

وی افزود: بعد از اينكه گزارش هایی در مورد پايين بودن كيفيت غذا در دكه ها بخصوص دکه های خيابان سی تير تهران منتشر شد ، به دکه ها مراجعه و به طور نامحسوس دكه ها را از نزديك بررسی كردم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد : تمام موارد بهداشتی که به طور مستقیم با سلامت شهروندان در ارتباط بود با پیمانکار کنترل کردیم که  قرار شد ضعف های موجود را اصلاح كنند.

وی افزود : در اين بازديد ميدانی علاوه برنظارت بر مواد اوليه نسبت به نحوه  تهيه غذا و ظروفی كه غذاها را در آن توزيع می كنند نكاتی را تذکر دادم.

خداكرمی اضافه كرد : هفته آينده دوباره برای اطمينان از رعایت موارد بهداشتی غذاهای خیابان سی تیر بازدید خواهم داشت که اگر خبرنگاران هم بخواهند می توانند ما را همراهی كنند.

وی با اشاره به استقبال مردم از غذاهای خيابانی (street food)تاکید کرد : اگر قرار است كه تنوعی برای شهروندان ايجاد شود و مردم به سرعت و سهولت از غذا خوردن در خيابان لذت ببرند بايد تمام تلاشمان را برای سلامت اين خدمات به كار بگيريم از این رو علاوه بر مسئولان بهداشت ما نيز به عنوان اعضای شورای شهر خود را در اين رابطه مسئول می دانيم و نظارت می كنيم.

رئيس كميته  بهداشت شورای شهر تهران ادامه داد : غذاهای خيابانی بايد علاوه بر ارزان بودن، كيفيت خود را نيز حفظ كند تا مصرف كنندگان از سلامت آن اطمينان كافی داشته باشند.

خداکرمی در پايان خاطر نشان كرد :بهتر است در بخش هايی از مركز شهر مثل خيابان سی تير از تردد اتومبيل و موتور سيكلت جلوگيری شود تا مردم به صورت مركز تفريحی از آن استفاده کنند و هم تاريخ و فرهنگ ايرانی در آنها حفظ شود.

انتهای  پيام/

بازدید از دکه های غذا فروشی در خیابان سی تیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار