بهره برداری ازتقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج) در دی امسال

در نشست مشترک اعضای شورا با مدیرعامل مؤسسه شهید رجایی قرارگاه خاتم مقرر شد تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج) در نیمه‌ نخست دی‌ امسال به بهره‌ برداری برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد فرشاد، رئیس شورای اسلامی شهر کرمان به ‌منظور سرعت‌بخشیدن به ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان، نشست مشترکی با حضور رئیس و سایر اعضای شورای شهر کرمان با مدیرعامل مؤسسه‌ شهید رجایی قرارگاه خاتم برگزار شد ودر این نشست بر عمل به تعهدات شورا و شهرداری نسبت به قرارگاه خاتم برای سرعت‌ بخشیدن به تکمیل پروژه‌های شهری تأکید کرد.
وی با بیان اینکه در دوسه ‌ماه اخیر شورای پنجم و شهرداری کرمان در حد توان به تعهدات خود عمل کرده است، خواستار برنامه‌ ریزی مناسب برای تکمیل پروژه‌ها شد.
فرشاد افزود: شورا و شهرداری دو نهاد و شخصیت حقوقی هستند و براساس قانون وظایفی دارند؛ ضمن اینکه رویکرد شورا این است که فعالیت‌ها را به‌صورت مستمر می‌بیند؛ بنابراین، تلاش می‌کنیم تصمیم‌هایی که پیش از این در چارچوب قانون گرفته شده را به سرانجام و پروژه‌هایی که آغاز شده را با اولویت به پایان برساند.
وی بیان کرد: هر پروژه‌ شهری که شروع می‌شود، یکسری تبعات و هزینه‌های اجتماعی و ترافیکی دارد که باید تحمل شود تا پروژه‌ها به پایان برسد.
عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه باید اعتماد مردم را جلب کنیم تا در تکمیل پروژه‌ها، با پرداخت عوارض معوق خود به شهرداری کمک کنند، گفت: آنچه که موجب جلب اعتماد مردم می‌شود، سرعت ‌بخشیدن به اجرای پروژه‌ها و بهره‌برداری از آن‌هاست.
وی گفت: با توجه به پیشرفت ۹۸ درصدی اجرای تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج)، بهره ‌برداری از این پروژه باید در اولویت
باشد.
انتهای پیام/ی

بهره برداری از تقاطع غیر همسطح کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار