موانع حقوقی پروژه تجاری صاروج پارس برطرف شد

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: پروژه های صنعتی و تولیدی زیر چتر حمایتی دستگاه قضائی قرار می گیرند.

موانع حقوقی پروژه تجاری صاروج پارس برطرف شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:با ورود و حمایت دستگاه قضائی استان کرمان موانع متعدد حقوقی پروژه تجاری صاروج پارس که در بافت مرکزی وقدیمی شهرکرمان در حال ساخت است برطرف گردید.


یدالله موحد در جلسه با رییس و اعضای هیات مدیره و سرمایه گذار پروژه تجاری، تفریحی و فرهنگی صاروج پارس که در محل دادگستری کرمان برگزار گردید،اظهار داشت: دستگاه قضائی بنا به وظیفه و رسالت ذاتی همواره از سرمایه گذاری ومالکیت های مشروع مردم در سطح استان حمایت نموده است.


نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد:سیستم قضائی از تمام ظرفیت قانونی خود در زمینه رفع موانع پروژه های صنعتی، تولیدی و اشتغال زایی استفاده می کند.


این مقام ارشد قضائی در استان عنوان کرد: کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور دارای پتانسیل و ظرفیت های اقتصادی،معدنی،کشاورزی و گردشگری بی نظیر ومتعددی است.


وی به میراث های ماندگار مردمان دیار کریمان اشاره کرد و افزود:کرمان دارای یک فرهنگ غنی و تمدن کهن می باشد به نحوی که بسیاری از اماکن تاریخی از جمله ارگ بم،باغ شاهزاده ماهان، روستای سخره ای میمند،بیابان لوت،قنوات زیبای جوپار و بم، گلیم سیرجان ثبت جهانی یونسکو شده است.


وی به اقدامات مثبت سال های گذشته در استان در زمینه جذب سرمایه گذار و فعال شدن بخش های مختلف اقتصادی اشاره کرد و افزود:بایستی به کمک سرمایه گذاران تمام بخش های معدنی،صنعتی و گردشگری در کرمان فعال شوند.


موحد خاطرنشان ساخت:در حال حاضر بسیاری از محصولات کشاورزی این استان در بازارهای جهانی عرضه می شود که نشانگر پتانسیل بالای این استان در بخش کشاورزی وباغی است.

 

انتهای پیام/س

موانع حقوقی پروژه تجاری صاروج پارس برطرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.