اشرف غنی به همراه هیاتی عالیرتبه دولتی به هند سفر کرد

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، صبح امروز در رأس هیات عالیرتبه دولتی برای سفر رسمی یک روزه عازم دهلی نو، پایتخت هند گردید.

اشرف غنی به همراه هیاتی عالرتبه دولتی به هند سفر کردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، صبح امروز در رأس هیات عالیرتبۀ دولتی برای سفر رسمی یک روزه عازم دهلی نو، پایتخت هند گردید.

قرار است رئیس جمهور افغانستان امروز با «رام نات کوویند»، رئیس‌جمهور و «نارندرا مودی»، صدر اعظم هند به گونۀ جداگانه دیدار کند و با آنها روی گسترش روابط و همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف میان افغانستان و هند، بحث و تبادل نظر نماید.

همچنین، رئیس جمهور محمد اشرف غنی بعد از ظهر امروز در بنیاد بین‌المللی «ویویک انندا» در شهر دهلی سخنرانی خواهد داشت.

وزیر امور خارجه، مشاور امنیت ملی، سرپرست وزارت معادن و پترولیم، رئیس عمومی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری، مشاورین رئیس‌جمهور و معاون ارتباطات استراتژیک و رسانه‌های ریاست عمومی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری اشرف غنی را در این سفر همراهی می کنند.

قابل ذکر است که روز گذشته «ریکس تیلرسون»، وزیر امور خارجه آمریکا در سفری از پیش اعلام نشده به کابل سفر کرد و با مقامات حکومت وحدت ملی دیدار و گفتگو نمود. وی نیز همزمان با اشرف غنی قرار است امروز به دهلی نو سفر کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اشرف غنی ، هند ، افغانستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار