نقش امنیت راه ها در توسعه متوازن

امنیت راه ها نقش موثری در توسعه متوازن دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در نشست تعاملی با مدیران بیمه استان که با هدف پیشگیری از حوادث جاده ای مازندران برگزارشد، گفت: امنیت راه ها نقش موثری در توسعه متوازن دارد.

وی افزود: در تعالیم اسلامی نیز بسياری از كجروی ها و ناهنجاری های موجود در جامعه اگرچه عنوان مجرمانه نداشته باشند مذموم دانسته شده و برای پيشگيری از آن نیز راهكارهايی عملی و الگویی جهان شمولی فراتر از قوانين جاری حكومتی، برای تمامی زندگی بشر معرفی شده است .

سرهنگ باقری با بیان اینکه هدف نهايی اسلام به سعادت رساندن انسان است، گفت: آموزه های دينی و ترويج و تقويت آنها علاوه بر اينکه رشد و تعالي روحی و معنوی انسان را تضمين می کنند و او را به هدف والايی که برای آن خلق شده نزديک می کنند، نقش خارق العاده ای در کاهش و پيشگيری از وقوع جرم داشته و حتی افراد را از دست زدن به اعمالی که در شأن و منزلت انسانی آنهاست باز می دارد.

سرهنگ باقری با بیان این که نیروی انسانی یکی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی کشور است، افزود: آموزش نیروی انسانی یکی از شاخصه های کشورهای توسعه یافته در روند اجرای ماموریت های راهبردی آن کشور است.

وی با اشاره به نقش خیران امنیت ساز در توسعه امنیت پایدار گفت: مردم و نهادهای اجتماعی در برقراری امنیت نقش محوری دارند و باید سازوکارهای اساسی را در این رابطه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ م

تاکید معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران بر امنیت راه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار