ممنوعیت عرضه هر گونه مرغ فله‌ای در مازندران

عرضه هر گونه مرغ بصورت فله در مازندران ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید حسین رضوانی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران بر نحوه استحصال مرغ بسته بندی شده و بهداشتی این واحد‌های کشتارگاهی تاکید کرد و گفت: مردم باید با حضور و نظارت شبانه روزی بازرسان و کارشناسان بهداشتی دامپزشکی بر تولید، نگهداری و عرضه مواد پروتئینی اطمینان خاطر داشته باشند به شرطی که به توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی توجه ویژه داشته باشند.

وی در خصوص عرضه مرغ بهداشتی افزود: هم اکنون مازندران در ۱۷ واحد فعال کشتارگاه صنعتی طیور، مرغ‌ها را بصورت بسته بندی و با مشخصات در بازار عرضه می‌شود و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در عرضه مرغ توسط بازرسان دامپزشکی با متخلفان بشدت برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران گفت: همه مراحل تولید مرغ بهداشتی تحت نظارت دامپزشکی صورت گرفته و مسئولین فنی بهداشتی مستقر در این واحد‌ها بمحض مواجهه با بیماری و یا موارد مشکوک و غیر عادی از عرضه این محصولات جلوگیری می‌کنند.

رضوانی در بازدید یکروزه با حضور در یکی از کارگاه‌های بسته بندی مرغ  ، تذکرات لازم را ابلاغ و تاکید داشت: در صورت عدم رعایت ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی کشور در پروسه بسته بندی این محصولات، از فعالیت این واحد جلوگیری خواهد کرد.

وی گفت: عرضه هر گونه مرغ و یا آلایش خوراکی مرغ بصورت فله ممنوع بوده و این محصولات باید بسته بندی و دارای لیبل مشخصات عرضه شوند و در لیبل مشخصاتی نظیر تاریخ تولید، انقضاء، شرایط نگهداری، کد پروانه بهره برداری از دامپزشکی، لوگوی دامپزشکی و نام و آدرس واحد تولیدی در آن درج شده باشد.

انتهای پیام/آ

عرضه مرغ فله‌ای ممنوع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار