اعزام بیش از 190 دانش آموز نرماشیر به اردوی راهیان نور

بیش از 190 دانش آموز پسر نرماشیری به همراه مربیان و عوامل اجرایی با بدرقه مسئولان شهرستان، عازم اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام ایران نژاد، امام جمعه نرماشیر افزود: بایستی در قالب برنامه های فرهنگی و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی، این گنجینه عظیم معنوی و معرفتی را به نسل های آینده انتقال داد و در حفظ و پاسداری از ارزش ها و آرمان های شهداء کوشا باشیم.
وی افزود: هر یک از دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی معنوی، نماینده دانش آموز دیگر می باشند و باید در زمان بازگشت از مناطق عملیاتی، بهره و نصیبی به دیگر دوستان خود از این سفر ارائه کنند.
عباس کدوری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان نرماشیرگفت: در دنیای امروز آمادگی برای مقابله با جنگ نرم امری مهم و ضروری است که اردوی راهیان نور می تواند روحیه ی مبارزه طلبی با جنگ نرم را در نسل جوان و دانش آموزان حفظ و تقویت کند.
گفتنی است: تعداد 190 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه دوم و 15 مربی و سرپرست با 5 دستگاه اتوبوس و طی سفری پنج روزه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
انتهای پیام/ی

اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار