فرمانده انتظامی شهرستان دشتی خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه‌ای در دشتی/ موتورسیکلت‌های قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو وکشف ۵ فقره سرقت خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای در دشتی/ موتورسیکلت‌های قاچاق توقیف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سرهنگ جهانبخش صیادی اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل و وجوه نقد از داخل خودرو در سطح شهر خورموج موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی و تحقیقات میدانی گسترده، سرانجام با استفاده از سرنخ‌های بجامانده متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در راستای برقراری امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با موتورسواران متخلف و کاهش تصادفات رانندگی دو دستگاه موتورسیکلت قاچاق با حجم ۱۰۰۰ سی سی در شهر خورموج توقیف شد.

وی در ادامه بیان کرد: برابر تماس‌های مردمی مبنی بر اینکه دو دستگاه موتورسیکلت خارجی با حرکات نمایشی ایجاد مزاحمت برای شهروندان در خیابان‌های سطح شهر خورموج کرده بلافاصله ماموران کلانتری مرکز به‌صورت نا محسوس طی گشت زنی در سطح شهر موتورسیکلت‌های مورد نظر را شناسایی و پس از مشاهده در یک اقدام پلیسی و با رعایت کلیه جوانب متوقف کردند.

سرهنگ صیادی افزود: ارزش ریالی موتورسیکلت‌های توقیفی یک میلیارد ریال برآورد شده و در این راستا دو نفر متهم نیز دستگیر که به همراه پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ز

دستگیری سارق حرفه‌ای در دشتی/ موتورسیکلت‌های قاچاق توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.