مدیر توزیع برق مهدیشهر;

سرمایه گذاری 9 میلیاردی در صنعت توزیع برق مهدیشهر

مدیر توزیع برق مهدیشهر از سرمایه گذاری 9 میلیارد و 769 میلیون ریالی در طرح های توسعه و بهینه سازی تاسیسات توزیع برق این شهرستان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین حافظی مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر با اشاره به این که عملیات احداث یک هزار و 731 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی در این شهرستان به انجام رسیده است گفت: نصب دو ایستگاه هوائی توزیع برق به قدرت 150 کیلووات آمپر ، از جمله اقدامات است .


وی افزود : توسعه 583 متر شبکه روشنائی معابر با برقراری 105 دستگاه سرچراغ جدید از دیگر فعالیت های صورت گرفته به شمار می رود.


حافظی با عنوان این که عملیات اصلاح هفت دستگاه پست هوائی توزیع برق نیز به اجرا درآمده است افزود : بهسازی 19 هزار و 760 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و خطوط فشار متوسط هوائی و زمینی اجرائی شده است .


مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر تصریح کرد : تقلیل ظرفیت پست های هوائی کم بار در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی ، اصلاح شبکه 20 کیلوولت و جابه جائی ترانس برق بلوار کارگر، بهینه سازی شبکه و پست های هوائی توزیع برق حد فاصل میدان ورزش تا میدان شهدا و تامین برق قسمتی از بلوک های مسکن مهر 674 واحدی مهدیشهر، از طرح های در دست اقدام این مدیریت در سه ماهه سوم است.


انتهای پیام / ه


اصلاح هفت دستگاه پست هوائی توزیع برق در مهدیشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.