مدیر جمعیت هلال‌احمر نطنز خبر داد:

اجرای طرح ملی دست‌های مهربان 3 در نطنز

مدیر جمعیت هلال‌احمر نطنز گفت: در اجرای طرح ملی دست‌های مهربان 3 در نطنز، 200 قطعه سالم اسباب‌بازی کودکان جهت ارسال به مناطق محروم جمع‌آوری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر سلطانی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به خبر اجرای طرح ملی دست‌های مهربان 3 در نطنز، اظهار کرد: در این طرح کودکان برای همدلی با کودکان مناطق دورافتاده و کمتربرخوردار با اهدای اسباب‌بازی خود برای ارسال به مناطق محروم، در شادی بچه‌های مناطق محروم سهیم می‌شوند.

وی افزود: با هماهنگی اداره آموزش‌ و پرورش و اداره بهزیستی نطنز مأموران هلال‌احمر با مراجعه به مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک‌ها اسباب‌بازی‌های کودکان را تحویل گرفته و در مرکز هلال‌احمر نطنز تفکیک و بسته‌بندی و آماده ارسال به مناطق محروم می‌شود.

مدیر جمعیت هلال‌احمر نطنز با بیان اینکه سال گذشته اسباب‌بازی‌های طرح به مناطق محروم شهرستان خور و بیابانک ارسال شد، تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 200 قطعه سالم از انواع اسباب‌بازی به‌ صورت سالم و در حد نو بسته‌بندی شده و آماده ارسال است.

وی هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ مهرورزی در بین کودکان و آگاه‌سازی آنان برشمرد و گفت: در این طرح اعضا با اهدای اسباب‌بازی‌های خود با هدف کمک به کودکان بی‌بضاعت و شاد کردن کودکان دیگر، گام مؤثری را برداشتند که باعث رشد و تعالی روحیه بخشندگی و همنوع‌دوستی در کودکان شرکت‌کننده در این طرح شد.

سلطانی با تقدیر از همکاری ادارات آموزش‌ و پرورش، بهزیستی، اعضا و کلیه مدیران و مربیان مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک‌ها که در این امر خیر و خداپسندانه گام‌های مؤثری را برداشتند، خاطرنشان کرد: بدون شک این کار در روحیه کودکان اثر مثبتی دارد و از کودکی فرهنگ نوع‌دوستی در کودکان به‌ خوبی تقویت و نهادینه می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.