امیری: دربی سال گذشته تلنگری شد تا مغرور بازی نکنیم

بازیکن تیم پرسپولیس گفت:دربی سال گذشته تلنگری برای ما بود تا مغرور نباشیم و با تمام وجود بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،وحید امیری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۸۵ درباره برخوردی که بین او مدافع استقلال رخ داد، آیا پنالتی بود، گفت: نمی‌دانم، فکر نمی‌کنم. هم پایم را زد و هم توپ را، اما نمی‌دانم، بستگی دارد که اول توپ را زد یا پای من را؛ چون من متوجه نشدم.

او ادامه داد: دربی همیشه حساس بوده و است، اصلا ربطی به جایگاه 2 تیم در جدول ندارد، امروز خدا کمک کرد.چون واقعا یک ماه سخت را داشتیم، بازی‌های سنگین و فشرده‌ای را در طول این مدت پشت سر گذاشته بودیم و امروز هم فشار زیادی متحمل شدیم. استقلال تیم خوبی است ولی امروز خدا کمکمان کرد برنده بازی شدیم.

امیری در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس خوب بود یا استقلال ضعیف کار کرد، گفت: همانطور که گفتم بازی استقلال و پرسپولیس اصلاً جدول را نمی‌شناسد، امروز ما از توانستیم موقعیت‌مان استفاده کنیم و بازی را بردیم و خدا را شکر توانستیم به جایگاه خودمان برگردیم. یک بازی عقب‌افتاده داریم که امیدوارم ببریم و به صدر جدول برسیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی بیان کرد: دربی سال گذشته یک جورایی تلنگری برای ما بود تا مغرور نباشیم، با تمام وجود بازی کنیم.خدا را شکر که هوادارانمان با خوشحالی روانه منازلشان شدند.

امیری درباره اعتراض‌های مکرر استقلالی‌ها به داور تصریح کرد: کارشناسان باید نظر بدهند، داور جوان بود و به نظرمن تمام تلاشش را کرد که قضاوت خوبی داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد خوب بیرانوند در دربی خاطر نشان کرد: شکی نیست که او بهترین دروازه‌بان ایران است، هر بازیکنی فراز و نشیب دارد و خوشحالم برادرم که پنج سال است که با او زندگی می‌کنم به آن اوج خودش برگشته، دروازه‌بان از ارکان اصلی تیم است که اگر شرایط قوی باشد، اعتماد به نفس خوبی به تیم تزریق می کند.

انتهای پیام/

اظهارات امیری پس از برتری پیروزی مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار