ایجاد فرصت شغلی؛

ایجاد بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش بهزیستی لرستان

معاون اشتغال بهزیستی لرستان گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش بهزیستی لرستان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مراد سیفی معاون اشتغال بهزیستی لرستان بیان کرد: بر اساس سند توسعه اشتغال لرستان تعهد داریم امسال تعداد یک هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کنیم و تاکنون موفق به ایجاد ۵۰۰ شغل شده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تسهیلات بانکی در شهریورماه به واحد‌های اجرایی و بانک‌های عامل ابلاغ شده اکنون کار تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات در شعب بانک‌های عامل در حال انجام است.

معاون اشتغال بهزیستی لرستان افزود: در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی منابع قرض‌الحسنه مطابق بند د. تبصره ۱۶ سال ۹۶ رسیدن به یک هزار و ۵۰۰ شغل دور از دسترس نیست امیدواریم تا پایان سال بیش از تعهد اشتغال ایجاد نمایید.

وی اظهار کرد: کارفرمایانی که از مددجویان بهزیستی در کارگاه خود استفاده کنند ضمن اینکه حق بیمه سهم کارفرما برای این مددجویان توسط دولت پرداخت می‌شود به ازای هر مددجو ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات چهار درصد در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد.

سیفی خاطرنشان کرد: بهزیستی با توسعه مراکز غیردولتی خود درصدد ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش وسایل تحصیل کننده‌های دانشگاهی است.

معاون اشتغال بهزیستی لرستان گفت: ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای خانوار‌های دارای دو معلول شهری و ۱۸ میلیون تومان برای خانواده‌های روستایی در نظر گرفته شده و به آن‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/م

بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش بهزیستی لرستان ایجاد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار