مسئول مجتمع آموزش عالی سلامت دورود:

نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در دورود برپا می شود

مسئول مجتمع آموزش عالی سلامت دورود از برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هوشنگ هداوند، مسئول مجتمع آموزش عالی سلامت دورود در خصوص روز جهانی و هفته ملی سلامت روان، گفت: هفته سلامت روان از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه برگزار می‌شود و شعار امسال روز جهانی سلامت روان "سلامت روان در محیط کار" اعلام شده است.

وی افزود: در راستای اهداف بهداشت محیط کار ادارات باید اقداماتی انجام شود.

مسئول مجتمع آموزش عالی سلامت دورود افزود: روز جهانی سلامت روان، در ایران هفته ملی سلامت روان از ۲۴ تا ۳۰ مهر بوده، اما باید اقدامات انجام شده در این حوزه در طول سال ادامه پیدا کند.

این مسئول به بزرگداشت هفته روان و برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در دورود اشاره و افزود: نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر با همکاری ادارات مختلف، بهزیستی، نیروی انتظامی،کمیته امداد و فرمانداری، برای دانشجویان و دانش‌آموزان برپا خواهد شد.

هداوند ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی در زمینه مشاوره اعتیاد برگزار خواهند شد و از تاریخ ۲۴ لغایت ۳۰ مهرماه نمایشگاه مبارزه با موادمخدر در مجتمع آموزش عالی سلامت دورود دایر است.

مسئول مجتمع آموزش عالی سلامت دورود با بیان اینکه اکنون ۷۵ دانشجو در این مجتمع مشغول به تحصیل هستند، افزود: این دانشجویان در رشته‌های هوش‌بری، مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت دهان و دندان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/د

برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در دورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.