برنامه های هفته بسیج دانش‌آموزی در کردستان اعلام شد

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اعلام ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ رمضان بهزادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی که در سنندج برگزار شد ،گفت: هفتم تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بیشترین قشر شهدا هستند، گفت: از تشکل دانش‌آموزی به‌عنوان قشر امین نام برده می‌شود و 414 شهید دانش‌آموز در استان و 36 هزار شهید را شهدای دانش‌آموز تشکیل می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج تصریح کرد: دشمنان دشمنی آشکار خود را با سپاه و نظام نشان دادند و باید به همین دلیل به این هفته احترام و ارزش بیشتر گذاشته شود و رسانه‌ها جایگاه عظیم این قشر را نشان دهند.

وی با اشاره به تشریح برنامه‌های بسیج در این هفته گفت: امسال بالغ بر بیست عنوان برنامه با هدف حفظ وحدت و انسجام به دلیل یاوه‌گویی دشمنان در ایام هفته بسیج دانش‌آموزی در کردستان برگزار می‌شود.

بهزادی افزود: برنامه نمادین در روز دوشنبه با حضور مسئولین ارشد استان در اغلب مدارس برای بازگو کردن رشادت‌های شهدای دانش‌آموز در سراسر کردستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان نظام هستند، اظهار کرد: دیدار دانش‌آموزان با فرمانده سپاه، نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه در کردستان و غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج خاطر نشان کرد: جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری در ایام این هفته برنامه‌ریزی شده و در این راستا برنامه‌های متعددی انجام می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه‌ها در ایام این هفته خبر داد و عنوان کرد: باید متولیان نظام به نقش عظیم دانش‌آموزان و رزمندگان کم سن و سال توجه ویژه داشته باشند.

انتهای  پیام/م

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی درکردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.