مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان:

اعزام ۳۰۰ مددجو به همایش بزرگ اربعین حسینی

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان از اعزام 300 مددجو به همایش بزرگ اربعین خبرداد.

اعزام ۳۰۰ مددجو به همایش بزرگ اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی‌اکبر مرادی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، هزار و ۱۵۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به اردوی زیارتی و آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم اعزام‌شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سرانه اعزام هر مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم ۲۰۰ هزار تومان و سرانه اعزام هر زائر به زیارت عتبات عالیات ۸۰۰ هزار تومان است افزود: از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه، هزار و ۴۷۰ مددجو به مشهد مقدس، ۲۰۰ مددجو به قم و ۱۲۰ نفر به عتبات عالیات اعزام‌شده‌اند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این مجموعه در نظر دارد ۳۰۰ مددجوی تحت پوشش را به همایش بزرگ اربعین حسینی اعزام کند، اظهار داشت: نیکوکارانی که علاقه‌مند به مشارکت در اعزام مددجویان تحت حمایت به اردو‌های زیارتی هستند می‌توانند در قالب (طرح شوق زیارت)در این کار خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند به سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir» مراجعه و از نحوه پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند و یا می‌توانند با شماره‌گیری# ۰۸۱*۸۸۷۷* در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ج

اعزام مددجویان به کربلا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.