برگزاری همایش نماز در فضای مجازی در تبریز

مدیرکل ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی گفت: همایش نماز در فضای مجازی به همت ستاد اقامه نماز استان آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه در سالن همایش‌های شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ضیایی مدیرکل ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی در زندگی روزمره افراد درصدد هستیم این همایش را با حضور کارشناسان و متخصصان امر در این زمینه برگزار کنیم.

وی افزود: همایش نماز در فضای مجازی با هدف معرفی و شناساندن ابعاد مختلف این فریضه زیبای الهی، تولید محتواهای متنوع در زمینه نماز و توزیع در بین مخاطبان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود.

ضیایی ادامه داد: تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه ترویج نماز، تولید و نشر محتواهای فاخر نماز در فضای مجازی، جریان‌سازی و هدایت جوانان و نوجوانان در راستای فعالیت در این حوزه، شناسایی و استفاده از تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

ضیایی اظهار داشت: فعالان، متخصصان و کارشناسان حوزه فضای مجازی، در این همایش به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند یافت.

مدیرکل ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی حضور اساتید دانشگاهی را در این همایش یکی از ظرفیت‌ها و مزیت‌های علمی این همایش ذکر کرد و گفت: همچنین رئیس پلیس فتا استان به عنوان یکی دیگر از مهمانان حاضر در این همایش سخنرانی کرده و آسیب‌ها و ظرفیت‌های فضای مجازی را تشریح می‌نماید.

ضیایی در ادامه اصحاب رسانه را خادمان نماز ذکر کرد و افزود: اصحاب رسانه و فرهنگ هر کدام با اطلاع رسانی‌های خوب و مناسب خود در این حوزه می‌توانند سهم خود را در راستای گسترش فرهنگ نماز در همه ابعاد آن در فضای حقیقی و فضای مجازی کشور به خوبی ایفا کرده و به عنوان خادم یاران نماز معرفی شوند.

 

انتهای پیام/ش

ترویج و گسترش فرهنگ نماز در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار