انتشار فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در اردبیل

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: اجلاس استانی نماز در اردبیل پیش از بیست و ششمین دوره اجلاس سراسری نماز آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل افزود: فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» منتشر شده که علاقمندان استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه اجلاس استانی نماز در اردبیل پیش از اجلاس سراسری نماز آبان ماه برگزار می شود، تصریح کرد: اصلی ترین اهداف فراخوان شناسایی، سازماندهی، تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه ی ترویج نماز، تولید و نشر محتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی و ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با یادآوری فعالان فضای مجازی، نخبگان، حوزویان و دانشگاهیان، صاحبنظران و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و تولید و نشر محتوای دیجیتال مخاطبان اصلی این فراخوان هستند، افزود: موضوع های تولیدی شامل آثار نمایشی (پویانمایی، موشن گرافیک، رئال و گیف)، طرح های گرافیکی (تابلو، مقاله، پوستر، اینفوگرافیک)، پادکست های صوتی و استیکرهای نمازی است.

عبدی با اعلام این مطلب که علاقمندان در زمینه تولید نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه نیز موضوع های همچون بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و چند رسانه ای می توانند آثار خود را ارسال کنند، خاطر نشان کرد: علاقمندان تا 15 آبان فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال و یا برای اطلاعات بیشتر www.namazportal.ir مراجعه کنند.

وی به آثار منتخب رتبه های اول تا سوم در هر موضوع هدایای نقدی همراه لوح تقدیر تجلیل خواهند شد، یادآور شد: مراسم اجلاس سراسری نماز آذرماه در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

اجلاس استانی نماز آبان ماه در اردبیل برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.