30 واحد مسکونی خطرآفرین در کوی رمضان اهواز تخریب می شوند

شهردار منطقه 7 اهواز از تخریب 30 واحد مسکونی خطرآفرین و نا ایمن در 4 خیابان این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ارسلان شهنی، شهردار منطقه 7 اهواز بیان داشت: در حال حاضر 30 واحد مسکونی در خیابان 4 خالدی منبع آب، خیابان یک طباطبایی منبع آب، خیابان 29 رضوان منبع آب و انتهای خیابان شهید بختیاری حصیرآباد از لحاظ ایمنی و خطرآفرینی در وضعیت اضطرار هستند و از نظر ما اولویت جابجایی منازل بافت فرسوده باید با این 30 واحد باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون مجوز تخریب این منازل مسکونی صادر نشده است. شهرداری آمادگی دارد به محض تخلیه این منازل توسط نیروی انتظامی و صدور مجوز تخریب، اقدام به تخلیه این منازل و ایجاد فضای سبز در این اراضی کند.

شهنی با بیان اینکه خطر در کمین این 30 واحد مسکونی است، اذعان داشت: امیدواریم هر چه سریع تر جابجایی این منازل صورت بگیرد. البته اکنون بحث جابه‌جایی این منازل در فرمانداری اهواز پیگیری می‌شود. با توجه به وضعیت این منازل، این نگران وجود دارد که آغاز بارش‌ها خدای ناکرده موجب رقم خوردن حادثه‌ای برای ساکنان این منازل شود.

شهردار منطقه 7 اهواز اظهار کرد: علیرغم اینکه شرکت آب و فاضلاب اهواز تعهد داشت آسفالت این 4 خیابان مذکور را انجام دهد، عدم اجرای این تعهدات موجب شد تا شهردار اهواز دستور دهد که مجموعه شهرداری، اقدام به آسفالت این 4 خیابان کند و هزینه آن را جزو مطالبات شهرداری از آبفا قرار دهد.

وی افزود: اکنون مقرر شده پس از انجام عملیات زیرسازی در این 4 خیابان توسط شرکت آب و فاضلاب اهواز، شهرداری آسفالت این خیابان‌ها را انجام دهد.

انتهای پیام/گ

تخریب منازل خطر آفرین در منطقه 7 اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.