لزوم پرداخت مطالبات گندم کاران در آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم پیگیری برای پرداخت مطالبات گندم کاران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه ظرفیت سیلو‌های آذربایجان غربی بیشتر از ظرفیت تولید گندم است، افزود: با توجه به اشباع شدن استان از سیلو، کارگروه استانی ساماندهی گندم، آرد و نان با احداث سیلو‌های جدید مخالف است.

وی بر ضرورت نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت سیلوها، کارخانجات آرد و واحد‌های نانوایی تاکید و گفت: گندم، آرد و نان با سلامت جامعه در ارتباط هستند فلذا لازم است مسئولان ذی‌ربط استانی با بازرسی دقیق از فعالیت‌های مرتبط با این حوزه، با متخلفین احتمالی برخورد و سلامت جامعه را بیش از پیش تامین و تضمین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم پیگیری در جهت پرداخت مانده مطالبات گندم‌کاران استان تاکید کرد و گفت: براساس اعلام جهاد کشاورزی استان، از ۴۹۲ میلیارد تومان بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان، ۲۴۷ میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده و مابقی مانده است که پیگیر پرداخت مابقی مطالبات از مقامات ذیربط کشوری هستیم.
 
انتهای پیام/م
 

ظرفیت سیلو‌های آذربایجان غربی بیشتر از ظرفیت تولید گندم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.