تیم کاویان نقده با وجود تساوی در دیدار هفته پایانی خود، مقام نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی را از آن خود کرد.

قهرمانی تیم کاویان نقده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در رقابت‌های هفته هجدهم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی که عصر روز یکشنبه در شهر‌های ارومیه، محمدیار، اشنویه، خوی و شوط برگزار شد، تیم‌های آریای اشنویه و تالار متین خوی به برتری رسیدند و سه دیدار به تساوی انجامید.
در این رقابت‌ها تیم کاویان نقده در ارومیه مقابل تیم فرهنگسرای این شهر قرار گرفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.
تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد نیز در شوط میهمان تیم هیئت فوتبال این شهرستان بود که با نتیجه یک بر یک به تساوی بسنده کرد تا نتواند مقام قهرمانی این رقابت‌ها را با وجود تساوی کاویان نقده به دست آورد.
تیم شهرداری ارومیه نیز که تا ۲ هفته پیش از هفته پایانی در رده نخست این لیگ قرار داشت، در هفته پایانی نیز با نتیجه سه بر ۲ مقابل تیم ته جدولی آریای اشنویه شکست خورد تا در رده سوم قرار گیرد.
تالار متین خوی نیز در پرگل‌ترین دیدار این هفته با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل تیم کشاورز بوکان به برتری رسید، ولی نتوانست از سقوط به لیگ دسته یک رهایی یابد.
تیم ته جدولی شهرداری محمدیار هم در دیدار پایانی خود در لیگ برتر مقابل هم نام پیرانشهری خود به تساوی رسید و به همراه تیم تالار متین خوی به لیگ دسته یک رفت.
در پایان این رقابت‌ها کاویان نقده با ۴۰، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با ۳۸ و شهرداری ارومیه با ۳۷ امتیاز رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
شهرداری پیرانشهر، کشاورز بوکان، هیئت فوتبال شوط، فرهنگسرای جوان ارومیه و آریای اشنویه نیز به ترتیب با کسب ۲۲، ۲۲، ۲۱، ۱۹ و ۱۹ امتیاز در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.
تیم‌های تالار متین خوی و شهرداری محمدیار نیز با قرار گرفتن در رده‌های نهم و دهم راهی لیگ دسته یک شدند.

انتهای پیام/م

لیگ برتر آذربایجان غربی با برتری تیم کاویان نقده به پایان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.