برگزاری هشتمین جشنواره شعر فارسی یادمان ولایت در جیرفت

هشتمین جشنواره شعر فارسی یادمان ولایت در شهرستان جیرفت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  علیجان سلیمانی، دبیر تخصصی هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره سراسری یادمان ولایت هزارو 400 اثر در 2 بخش ایثار و شهادت، ولایت و رهبری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، گفت: از این تعداد اثر رسیده 34 اثر نهایی و به مرحله پایانی راه یافت که 6 اثر نهایی توسط هیات داوران انتخاب شد.


وی افزود: آثار منتخب شامل سه اثر در بخش ولایت و رهبری و سه اثر در بخش ایثار و شهادت است.


سلیمانی تصریح کرد: در پایان این جشنواره در بخش ولایت و رهبری؛ محمد زارعی از استان مرکزی، رضا نیکوکار از رشت و سعید سالمی از جنوب کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.


وی افزود: در بخش ایثار و شهادت هم محمد زارعی از استان مرکزی، محسن کاویانی از استان قم و اسماعیل ملایی از جنوب کرمان اول تا سوم شدند.


سلیمانی یادآورشد: همچنین در این جشنواره 9 نفر از جنوب استان کرمان به عنوان نفرات برگزیده این جشنواره مشخص و با اهداء لوح یادبود تجلیل شدند.


وی تصریح کرد: این جشنواره از سری برنامه های جشنواره یادمان ولایت است که هر سال به بهانه تبعید رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران ستم شاهی به جیرفت در این شهرستان برگزار می‌ شود.


سلیمانی اظهارکرد: این جشنواره هر ساله مورد توجه مردم و اهالی شعر و ادب قرار می گیرد لذا امسال هم این جشنواره با استقبال گرم مردم جیرفت و شاعران کشوری روبرو بود.


گفتنی است: در پایان این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار