بطحایی در مراسم يادواره شهيد فهميده؛

رسالت ما فراهم ساختن شرايط ظهور سرمايه‌های همچون شهيد فهميده است

وزيرآموزش و پرورش گفت: رسالت امروز همه ما فراهم ساختن شرايط ظهور سرمايه‌های ارزشمندی همچون شهيد فهميده است.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پيش از ظهر امروز سيدمحمد بطحايی در يادواره شهيد فهميده و 36 هزار دانش آموز شهيد در حرم مطهر امام خميني ره، ‌با گراميداشت ياد و خاطره بنيانگذار انقلاب اسلامي و آرزوي صحت و سلامت برای رهبر معظم انقلاب اظهاركرد: سلام و درود بر شهيد فهميده و 36 هزار دانش آموز شهيد كه همچون لاله‌ای به خون خفته، درآغوش خاك آرام گرفتند.

بطحايی افزود: شهيد محمدحسين فهميده از سر و جان خود گذشت و به جانان پيوست و با خلق حماسه‌ای بی‌نظير محور شهدای دانش آموز شد چنانكه رهبر كبير انقلاب فرمودند رهبر ما آن طفل 13 ساله بود كه با قلب كوچكش با نارنجك خود را به زير تانك انداخت و رهبر معظم انقلاب نيز فرمودند شهيد فهميده جسمش رفت اما روحش ابدي شد و خاطره اش اسطوره گشت.

وي تصريح كرد: دانش‌آموزان شهيد در مدرسه شهادت مشق عشق نمودند و با قلم سرخ شهادت بالاترين رتبه علم و عمل را كسب كردند.

وزير آموزش و پرورش خاطر نشان كرد: شهيد فهميده كه همچون خورشيدی برتارك شهدا می‌درخشد اصيل‌ترين الگو براي نسل امروز و نسل‌های آينده است.

وي ادامه داد: رسالت امروز همه ما، تابعي از رسالت اين شهيد بزرگوار و فراهم ساختن شرايط ظهور سرمايه‌هاي ارزشمندي همچون شهيد فهميده است تا كشور در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي و علمي پيشرفت كند .

عضو كابينه تدبير و اميد گفت: آنچه شهيد فهميده را براي هميشه ماندگار كرد ايمان، اخلاق، باورها و ارزش هاي ديني او بود و امروزه برای زنده نگهداشتن ارزش‌های ملی ومعنوی و روشن نگه داشتن مشعل هدايت نيازمند برگزاری چنين يادواره‌هايی هستيم.

وي يادواره شهدا را پشتوانه‌ای محكم براي تداوم فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه بر شمرد و افزود: چشم اميد جامعه به دستان پرتوان دانش آموزان امروز است تا با پشتوانه 36 هزار شهيد دانش آموز شهيد راه عزت و پيشرفت كشور را ادامه دهند.

بطحايي اظهاركرد: من به عنوان نماينده دولت دوازدهم سلام و تحيات دكتر حسن روحاني رئيس جمهور محترم و اعضاي هيئت دولت را خدمت خانواده شهيد فهميده و دانش آموزان ابلاغ مي كنم و از توليت آستان حرم امام خميني ره و همچنين خانواده شهيد فهميده تقدير می‌كنم.

انتهای پیام/

اظهارات بطحايی در يادواره شهيد فهميده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
ما مدیون شهدا هستیم. زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۹:۵۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
جناب بطحایی مطالبات فرهنگیان را کلا فراموش کردید؟؟!!!

وعده و وعید به چه قیمت؟؟!!!
آخرین اخبار