دستگیری ۲۷ قاچاقچی کالا در مازندران

۲۷ قاچاقچی به همراه دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در استان مازندران دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در راستای برخورد با قاچاق کالا و ارز طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با کالا‌های ممنوعه به مدت سه روز در سطح استان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات رده‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ماموران با شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق و همچنین توقیف خودرو‌های حامل کالای قاچاق موفق شدند، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق شامل ۶۲ هزار عدد انواع قرص‌های غیرمجاز، ۵۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، مواد غذایی و لوازم و وسایل خانگی قاچاق را کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، از کشف ۹ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، سه دستگاه موتورسیکلت با حجم بالا، اشیاء عتیقه، لوام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در این طرح خبر داد و گفت: ارزش ریالی کشفیات بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از سوی کارشناسان مربوطه برآورد شده است.

سرهنگ پهلوانی افزود: در این ارتباط ۲۷ متهم به قاچاق کالا شناسایی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/آ

قاچاقچیان ۲ میلیاردی کالا در دام پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار