افزایش تردد زائران از مرز مهران

فرمانده مرزبانی ایلام گفت: تردد زائران اربعین حسینی از مرز مهران تا به امروز نسبت به سال ۹۵ افزایش چشمگیری داشته است.

افزایش تردد زائران از مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ یحیی الهی امروز در مرز مهران در این خصوص بیان کرد: وضعیت میدانی تردد زائران اربعین در مرز مهران از وضعیت آرام، بدون دغدغه و روان حکایت دارد.

وی اظهارکرد: به رغم افزایش تردد زائران نسبت به سال قبل ، امنیت و آرامش بهتری در ترددها در مرز مهران برای زائران اربعین سرور سالار شهیدان شاهد هستیم.

فرمانده مرزبانی ایلام تصریح کرد: مدیریت صحیح در سطح کلان، هماهنگی دلسوزانه همه نهادها و دستگاه های دولتی و قانونمندی و همکاری زائران اربعین، دست به دست هم داد تا با سربلندی و افتخار این مأموریت را تا به اینجا به سرانجام برسانیم.

 الهی برای تسهیل و خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران، افزود: زائران اربعین تردد خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و از مراجعه بدون ویزا و گذرنامه به مرز خودداری کنند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی و مرزبانی به دقت روادید را کنترل می کنند تا به وعده ای که به مسئولین کشور عراق داده شده زائرین بدون ویزا امکان خروج از مرز را نداشته باشند.

فرمانده مرزبانی ایلام یادآورشد: برابر با اعلام ستاد اربعین و مسئولین عراقی کسانی که بدون روادید به کشور عراق عزیمت نمایند به مجارات های طولانی مدت گرفتار خواهند شد و در داخل کشور هم سابقه ممنوع الخروجی دریافت می کنند.

انتهای پیام/ د

تردد زائران اربعین حسینی در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.