پذیرایی 500 آبدانانی در مهران از زوار اربعین

امام جمعه آبدانان گفت: بمناسبت اربعین حسینی (ع) 500 نفر از مردم این شهرستان در مرز مهران از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کنند.

پذیرایی 500 آبدانانی در مهران از زوار اربعین

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام حسین حاجیلری بیان کرد: برای چهارمین سال ایستگاه خدمات رسانی مردمی این شهرستان در 35 متر مربع در جنب پل زائر برپا شده و از روز دوشنبه بمدت سه هفته بصورت شبانه روز از زوار عتبات عالیات پذیرایی می کنند.

وی استقبال مردم ولایتمدار شهرستان آبدانان برای ارائه خدمت به مسافران کربلای معلی را بی نظیر عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای اعزام زائران به عتبات عالیات تا پایان این سفر معنو ی 500 نفر از قشرهای مختلف مردم شهرستان آبدانان بطور 24 ساعته مشغول خدمت به عاشقان کوی سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) هستند و روزانه سه هزار پرس غذا بین زوار توزیع می کنند.

امام جمعه آبدانان از کمک 600 میلیون ریالی مردم این شهرستان جهت پذیرایی از زوار در سال گذشته خبر داد و افزود: هدایای مردم متدین آبدانان توسط چهار گروه ثابت و سیار در سطح بخش های مرکزی، سرابباغ و مورموری جمع آوری و به مرز بین المللی مهران ارسال می شود.

فرماندار آبدانان نیز عنوان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد استانی اربعین بسترسازی لازم جهت استقبال، اسکان، تغذیه و خدمت رسانی به یک هزار و 700 نفر زائر در این شهرستان بعمل آمده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

مجید عسگری از آماده باش همه دستگاههای اجرایی تا پایان مراسم اربعین سرور آزادگان خبر داد و اضافه کرد: کلیه مساجد، اماکن مذهبی، مدارس ، دانشگاه ها ، خوابگاه های دانشجویی و مهمان سراهای ادارات و نهادهای دولتی آماده پذیرایی از زوار عتبات عالیات در کشور عراق خواهد بود.

انتهای پیام/ د

پذیرایی از زوار اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.