سرلشگر جعفری در جمع خبرنگاران؛

نیازی به افزایش برد موشک‌ها نداریم/ توانمندی دفاعی و موشکی ناموس ملت است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: میزان منافع و تجهیزات آمریکایی‌ها در برد 2000 کیلومتری آنقدر زیاد است که ما می‌توانیم به راحتی پاسخ محکمی به آنها دهیم.

نیازی به افزایش برد موشک‌ها نداریم/ توانمندی دفاعی و موشکی ایران مانند ناموسی برای ملت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش "جهان بدون ترور" که صبح امروز (سه‌شنبه ٩ آبان) در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه برنامه دفاعی و موشکی، اظهار کرد: آمریکایی‌ها با وجود برنامه‌ها، توطئه‌ها و فشارهای قبلی وقتی مقاومت ملت ایران را دیدند، ناامید شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام آمریکا با دیدن اینکه جمهوری اسلامی ایران راه قبلی خود را طی می‌کند، بر آن شد تا با استفاده از تجربه تحریم‌های گذشته و موفقیتی نسبی در برجام که ادعای خود آنها است، این بار تحریم‌های اقتصادی را به بهانه برنامه دفاعی و موشکی اعمال کند، افزود: ملت جمهوری اسلامی ایران چهره واقعی آمریکایی‌ها را شناخته است و اگر یک نیمه اعتمادی نیز به آمریکا وجود داشت، در طول این چهار سال به خصوص در زمان بعد از برجام و فریبکاری‌هایی که آنها در قبال ملت ایران روا داشتند، دیگر نه فقط برای ملت ایران بلکه برای ملت جهان ثابت شده که آمریکا قابل اعتماد نیست و به قول و عهدهای خود پایبند نخواهد بود.

وی ادامه داد: دلیل اعمال فشار از سوی آمریکا این است که ایران را پای میز مذاکره بکشانند و او را به سازش وا دارند، اما بدون تردید ملت ما راه خود را ادامه می‌دهند و در این راه محکم ایستاده‌اند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه توانمندی دفاعی و موشکی برای ملت مانند ناموس است و از آن دفاع می‌کنند، ادامه داد: ملت ما؛ ملتی غیرتمند هستند که اگر روزی خونشان به جوش آید، انتقام سختی از دشمن خواهند گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره برد موشک‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: برد موشک‌های ما با توجه به سیاست‌هایی که مقام معظم رهبری تدوین نمودند، محدود است و فقط به 2000 کیلومتر می‌رسد؛ البته ما توان افزایش برد موشک‌ها را داریم.

وی با بیان اینکه همین برد 2000 کیلومتری برای ما کفایت می‌کند، ادامه داد: میزان منافع و تجهیزات و ادوات آمریکایی‌ها در همین برد 2000 کیلومتری آنقدر زیاد است که ما می‌توانیم به راحتی پاسخ محکمی را به آنها دهیم.

سرلشکر جعفری درباره احتمال وقوع جنگ بین ایران و آمریکا گفت: ما هیچ گونه جنگی را پیش‌بینی نمی‌کنیم، چون آمریکایی‌ها از عواقب این جنگ به شدت هراس دارند و خود خوب می‌دانند که اگر بخواهند جنگ را آغاز کنند، بازنده خواهند بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید پیروز اصلی نبرد ایران و آمریکا؛ آمریکایی‌ها نخواهند بود، بنابراین رو به چنین جنگی نخواهند آورد و دست به اعمال فشارهای اقتصادی خواهند زد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرمانده ، سپاه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار