در همایش نکوداشت هفته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات انجام شد:

رونمایی از تمبر یادبود نکوداشت هفته پدافند غیرعامل

همزمان با شروع هفته پدافند غیرعامل در کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با برگزاری همایشی از سامانه نظارت ابری پادویش و تمبر این هفته، رونمایی کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل، همایش نکوداشت هفته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز 9 آبان ماه ، در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزارشد، ابتدا دکتر بیک پور، مشاور وزیر و رییس کمیته پدافند غیر عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارایه گزارشی از فعالیتهای انجام شده پرداخت و پس از آن ، آغاز به کار سامانه نظارت ابری پادویش، رونمایی شد؛ سامانه پادویش کاملا بومی و به دست متخصصین داخلی طراحی و تولید شده است.

همچنین تفاهم نامه‌هایی با عنوان تدوین پیوست پدافندی شبکه ملی اطلاعات، طراحی و تولید سامانه ملی کلان داده و جذب نخبگان سرباز و کسر خدمت آنها در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، میان کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، امضا شد.

در ادامه این مراسم از تمبر یادبود نکوداشت هفته پدافند غیرعامل نیز رونمایی شد.

رونمایی از سامانه نظارت ابری پادویش/ رونمایی از تمبر یادبود نکوداشت هفته پدافند غیر عامل/امضای چند تفاهم نامه

رونمایی از سامانه نظارت ابری پادویش/ رونمایی از تمبر یادبود نکوداشت هفته پدافند غیر عامل/امضای چند تفاهم نامه

 

انتهای پیام/

همزمان با هفته پدافند غیرعامل از تمبر یادبود این حوزه رونمایی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار