علاقه افغانستان به افزایش معاملات تجاری با تاجیکستان

دولت افغانستان طرح سازشنامه جدید حمل و نقل با تاجیکستان را برای بررسی به «دوشنبه» ارسال کرد.

علاقه افغانستان به افزایش معاملات تجاری با تاجیکستانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دولت افغانستان طرح سازشنامه جدید حمل و نقل با تاجیکستان را برای بررسی به «دوشنبه» ارسال کرد.

«سید ولی سلطان»، معاون وزیر حمل و نقل افغانستان گفت: کابل امیدوار است همکاری‌های تجاری با کشورهای آسیای مرکزی با استفاده از قلمرو تاجیکستان را افزایش دهد.

این مقام دولتی افغانستان اعتراف کرده است که ادامه ناامنی در کشور، مانع جدی در راه گسترش همکاری‌های تجاری با تاجیکستان و جمهوری‌های آسیای مرکزی است.

در تاجیکستان نیز اعتقاد بر این است مشکل نبود امنیت در مسیر انتقال کالا به افغانستان موجب دست کشیدن رانندگان تاجیک از سفر به این کشور می شود زیرا در قلمرو ولایت‌های قندوز، تخار و بغلان بارها به کامیون‌های تاجیکستان حمله شده که نشان می‌دهد سفر به افغانستان خطرناک است.

«قباد رحیم‌اف»، کارشناس امور حمل و نقل آسیای مرکزی می‌گوید: رانندگان تاجیکستانی کالای تجاری را تا مرز افغانستان منتقل می‌کنند و انتقال کالا در داخل قلمرو افغانستان بر عهده رانندگان افغان است که در مواردی هدف حملات گروه‌های مسلح قرار می‌گیرند.

به گفته رحیم‌اف، اخاذی و زورگیری گروه‌های مسلح از رانندگان افغان نیز موجب افزایش قابل ملاحظه قیمت کالا می‌شود که از نگاه اقتصادی به صرفه نیست.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار