یادواره حاج ذاکر حیدری شهید مدافع حرم در تبریز

اولین یادواره شهید مدافع حرم شهید حاج ذاکر حیدری در تبریز برگزار شد.

یادواره حاج ذاکر حیدری شهید مدافع حرم در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این مراسم در مسجد طوبی تبریز یاد و خاطره شهید حاج ذاکر حیدری شهید مدافع حرم با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم گرامی داشته شد.


سردار رحیم نوعی اقدم، از سرداران و فرماندهان محور مقاومت و مدافعان حرم در این یادواره ، سهم آذربایجان را در جبهه مقاومت و مقابله با دشمنان اهل بیت و حوزه پشتیبانی از آن بسیار مهم و با اهمیت دانست و گفت: آذربایجان دِین خود را به اهل بیت عصمت و طهارت ادا کرده است.


وی با بیان اینکه با عزت و افتخار اعلام می کنم که به برکت خون شهدا در سوریه در برابر داعش قاطعانه پیروز شده ایم ابراز داشت: امروز کمر دشمن شکسته است، استکبار می خواست حاکمیت عراق و سوریه را به دست گرفته، بشار را ساقط کند، حزب الله را به عنوان خاکریز مقابل اسرائیل از بین ببرد و در نهایت ایران را نا امن کند ولی به هیچ یک از این خواسته های خود نرسید.

 

وی تصریح کرد : آمریکا با این همه قدرت و ثروت و حامی و... نتوانست در برابر محور مقاومت پیروز شود .


سردار نوعی اقدم با بیان اینکه تا دیروز همین اروپا مسابقه داعش پروری می گذاشت تاکید کرد: امروز اروپا با واسطه های مختلف دست به دامان ایران شده و می گوید همین داعشی های اروپایی را نگذاریم به اروپا بازگردند چراکه به شدت از نا امنی ناشی از آن می ترسند.


این فرمانده محور مقاومت افزود : به فضل الهی داعش و حامیانش از نظر سیاسی در سردرگمی مطلق قرار گرفته اند .


وی ادامه داد : داعشی ها از نظر نظامی هم پیام داده بودند که اجازه نمی دهیم حلب را آزاد کنید ولی محور مقاومت حلب را آزاد کرد و مانع سقوط مجدد آن شده و آمریکا به شدت در حلب شکست خورد.


سردار نوعی اقدم با بیان اینکه دشمن از طریق روسیه پیام دادند که نمی گذاریم به مرز عراق و سوریه برسید گفت: علی رغم این همه حمایت ، امروزه در آستانه نابودی کامل داعش قرار داریم و تمامی نقشه های دشمن چه از نظر سیاسی، چه امنیتی و چه نظامی شکست خورد و محور مقاومت به رهبری مقام معظم رهبری و وحدت مسلمانان به پیروزی رسید.


در ابتدای این مراسم، همرزمان شهید به بیان خاطرات پرداخته و فرزند شهید، دلنوشته خود را برای پدرش شهیدش و حضرت رقیه قرائت کرد و از آرزوی دیدار خود و خانواده اش با مقام معظم رهبری سخن گفت.


شهید ذاکر حیدری، هفدهمین فدایی اهل بیت از آذربایجان‌شرقی بود که دهم آبان پارسال در سوریه به جمع یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/خ

 سهم آذربایجان  شرقی در جبهه مقاومت و مقابله با دشمنان اهل بیت و حوزه پشتیبانی از آن بسیار مهم و با اهمیت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار