قوامی بعد از قرائت گزارش شش ماهه سوم برجام:

هدف آمریکا زیر سوال بردن پایبندی ایران به برجام است

نماینده مردم اسفراین گفت: آمریکا تلاش دارد با فشار به مدیر کل آژانس و تحت تأثیر قرار دادن رضایت‌ آنها از راستی آزمایی کشورمان، پایبندی ایران به برجام را زیر سوال ببرد. 

هدف آمریکا زیر سوال بردن پایبندی ایران به برجام استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در صحن علنی امروز چهارشنبه (10آبان ماه) بعد از قرائت گزارش شش ماهه سوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از روند اجرای برجام با اشاره به بیانات رهبری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند هدف از مذاکره رفع همه تحریم‌های ظالمانه است و عدم تحقق آن خسارت محض به دنبال دارد.

قوامی تصریح کرد: با توجه به اظهارات گاوچران آمریکایی مبنی بر بازنگری‌ این کشور درمورد سیاست‌هایش نسبت به ایران و اظهارات سخیفانه وی در سازمان ملل به نظر می‌رسد که می‌خواهند بهره مندی جمهوری اسلامی ایران را از برجام کم کند.

وی بیان کرد: آمریکا تلاش دارد با فشار به مدیر کل آژانس و تحت تأثیر قرار دادن رضایت‌های آنها از راستی آزمایی کشورمان، پایبندی ایران به برجام را زیر سوال ببرد. 

نماینده مردم اسفراین تأکید کرد:‌ امروز تکلیف برای همه احزاب سیاسی کشور و کسانی که دل در گرو آبادانی کشور دارند کاملا مشخص شده و از سرداران سپاه با تمامیت دفاع می‌کنند.

قوامی اظهار کرد: ما همان طور که در فناوری موشکی به نقاط عالی دست یافته‌ایم می‌توانیم با از بین بردن تبعیض‌های نابرابر اقتصادی و همچنین کاهش واردات و افزایش تولیدات، خود را در برابر دنیا قوی کرده و از داخل هم منسجم‌تر شویم.

وی تصریح کرد: یکی از ثمراتی که از برجام انتظار داشته‌ایم افزایش فروش نفت بوده که البته همان خام فروشی است که باید پول به دست آ‌مده از آن خرج تقویت بنیه کشور شود، اگر وابستگی کشور را به ارز و همچین واردات را کمتر کنیم می‌توانیم کشور را سربلند و قوی کنیم.

نماینده مردم اسفراین خاطرنشان کرد: باید سیاست اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار داده و با تحریم‌های داخلی، مسائل قانونی و اداری را اصلاح کنیم که قطعا با این وجود در برابر آمریکا و نظام سلطه قوی‌تر می‌شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار