رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

افزایش تعرفه‌های آموزشگاه‌های رانندگی برای امسال ابلاغ نشده است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال ابلاغیه‌ای در خصوص افزایش تعرفه‌های راهنمایی و رانندگی نداشتیم، گفت: هر گونه دریافت شهریه‌ مازاد بر شهریه مصوب جرم محسوب می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ رضا رضایی  با اشاره به فعالیت ۱۵۰ مرکز آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در استان اصفهان اظهار داشت: ۶۰ مورد از این آموزشگاه‌ها در شهر اصفهان و مابقی در دیگر شهرهای استان مستقر هستند.

وی در خصوص افزایش تعداد آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی نیز ابراز داشت: در حال حاضر در استان اصفهان به لحاظ کمیت، مراکز آموزش راهنمایی و رانندگی اشباع شده و نیاز به مرکز جدید نداریم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تاکید بر اینکه تخلفات آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی در استان اصفهان با توجه به سخت‌گیری‌ و برخوردهای قاطعانه پلیس طی سال‌های اخیر به حداقل رسیده است، اظهار داشت: تاثیر این برخوردها به گونه ای بود که امسال در این زمینه هیچ آموزشگاهی پلمپ نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال ابلاغیه‌ای در خصوص افزایش تعرفه‌های راهنمایی و رانندگی نداشتیم، گفت: هر گونه دریافت شهریه مازاد بر دریافت شهریه مصوب جرم محسوب می شود.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش تعرفه‌های آموزشگاه‌های رانندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار