آیت‌الله نوری همدانی:

خانواده‌های شهدا و رزمندگان در اجر و ثواب شهدا سهیم هستند

اگر جهاد نیروهای مقاومت نبود امروز استکبار جهانی بر تمام این منطقه سیطره پیدا کرده بود چرا که هدف اصلی آن‌ها تسلط از نیل تا فرات است و خانواده‌های شهدا و رزمندگان در اجر و ثواب شهدا سهیم هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان و جانبازان حزب‌الله لبنان در سوریه و عراق با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم در باب جهاد در راه تعالی دین خدا اظهار داشت: احکام و ارزش‌های اسلامی همگی در یک رتبه نیستند و با هم اختلاف دارند و بالاترین ارزش در اسلام جهاد است چرا که عزت و قدرت اسلام در گرو جهاد در راه خداست.

وی با بیان اهمیت و جایگاه جهاد در راه خدا افزود: رزمندگان حزب‌الله لبنان و دیگر نیروهای جبهه مقاومت اسلامی با آگاهی و اعتقاد عظمت جهاد در راه خدا، به مبارزه و جنگ با عناصر تکفیری رفته‌اند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: افرادی که به جهاد می‌روند به امید شهادت راهی جبهه‌های جنگ می‌شوند و اگر شهید هم نشوند بازهم پیروز و سعادتمند هستند و خداوند متعال ثواب شهادت را برای آن‌ها نیز نصیب می‌کند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و رزمندگان نیز در اجر و ثواب شهدا سهیم هستند که چنین افرادی را در دامن خود پرورانده‌اند و اگر جهاد نیروهای مقاومت نبود امروز استکبار جهانی بر تمام این منطقه سیطره پیدا کرده بود چرا که هدف اصلی آن‌ها تسلط از نیل تا فرات است.

وی گفت: نیت و کارهای شما عبادت در راه خداست و نیروهای حزب‌الله لبنان نیز هدفی جز احیای ارزش‌های اسلامی ندارد و خداوند متعال نیز ثواب و اجر فراوانی را برای همه شما نازل خواهد کرد.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تصریح کرد: شکی نیست که مجاهدین راه خدا حبیب و محبوب خداوند هستند و امروز از دیدار تمام شما خرسند و خوشحال هستیم.

انتهای پیام/ت

 

 آیت الله نوری همدانی :بالاترین ارزش در اسلام جهاد است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.