عزت و سربلندی ملت ایران مرهون خون شهداست

شهدای نیروی انتظامی و خانواده‌های شهدا و ایثار گران چشم و چراغ مردم و جامعه اسلامی اند و عزت و سربلندی ملت ایران مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده شهیدزارعی و جانباز شیمیایی حیدرعلی حیدرزاده در شهرستان میاندورود، گفت: شهدا نماد ایثارگری، استقامت و آزادگی هستند و عزت و سرافرازی کشور عزیزمان به برکت مجاهدت و رشادت شهدا و استقامت و پایداری خانواده‌های آنان است.

وی عزت، رحمت، تعهد و اخلاص را از ویژگی‌های بارز خانواد‌های معظم جانبازان وشهداء بیان کرد و افزود: خانود‌های جانبازان وشهداء عظیم‌ترین وگرانب‌ها‌ترین سرمایه‌های نظام هستتند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: شهدا جان خود را در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد و در سایه همین امنیت شاهد تلاش و کوشش اقشار مختلف مردم در اجتماع باشیم.

سردار میرفیضی افزود: جانبازان بهترین هستی خود که همان عضو بدنشان است را در راه انقلاب فداکردند تا این انقلاب پایداربماند همانطور که شهداء با جان از این نظام حراست کردند ما نیز درپیروی ازاهداف آنان وحمایت از خانواد‌های گرانقدر جانبازان وشهداء دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: راه شهدا و پیروی از آرمان‌های والای آنان یک وظیفه شرعی است چرا که درخت انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و همه ما امنیت موجود را مدیون شهداء هستیم.

انتهای پیام/آ

خانواده شهدا، هدایتگر جامعه اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.