مسمومیت با گاز منو کسید کربن؛

مرگ ۴ لرستانی به دلیل مسمومیت با گاز منو کسید کربن

مدیر کل پزشکی قانونی لرستان از مرگ ۴ لرستانی به دلیل مسمومیت با گاز منو کسید کربن طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمید رضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با اشاره به جنسیت تلفات گاز منو اکسید کربن طی شش ماهه نخست امسال و سال گذشته در لرستان تصریح کرد: بررسی‌های انجام شده در گروه آمار و انفورماتیک پزشکی قانونی لرستان نشان می‌دهد که ۴ نفرجان باخته بر اثر مسمومیت با گاز منو کسید کربن به لحاظ جنسیتی شامل یک نفر زن و ۳ نفر مرد بوده اند.

وی گفت: خوشبختانه این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته با کاهش ۶۳.۶ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: همچنین طی شش ماه نخست سال گذشته نیز ۱۱ نفر در استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد به لحاظ جنسیتی شامل ۷ نفر مرد و ۴ نفر زن بوده است.

عضو شورای قضائی لرستان تاکید کرد: در سال ۱۳۹۵ نیز آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان با تشخیص علت مرگ مسمومیت با گاز منواکسید کربن، ۳۱ نفر که به لحاظ جنسیتی شامل ۱۲ نفر زن و ۱۹ نفر مرد بوده اند.

نظیفی با اشاره به مقایسه آماری تعداد کل تلفات این نوع مسمومیت طی ۱۰ سال اخیر در لرستان بیان داشت: بر اساس آمار‌های موجود در اداره کل پزشکی قانونی لرستان طی ۱۰ سال گذشته در سال ۱۳۸۶ بیشترین و طی سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۸ کمترین تلفات ناشی از مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در استان لرستان اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/م

فوت۴ لرستانی به دلیل مسمومیت با گازمنو کسید کربن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار