با حضور وزیر کشور؛

استاندار جدید اردبیل معرفی شد

با حضور وزیر کشور از تلاشهای مجید خدابخش، استاندار سابق تجلیل و اکبر بهنام‌جو به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران اردبیل اظهار داشت: با تعامل مجمع نمایندگان استان و نماینده ولی در استان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم چرا که استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که میتواند در حوزه اقتصاد موثر باشد.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش خود را برای فراهم‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی انجام خواهیم داد، افزود: استاندار سابق تلاشهای زیادی را برای فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه استان انجام داد و بنده نیز وظیفه خود میدانم تمامی توان خود را برای توسعه اقتصادی و پیشرفت اردبیل به کار گیرم.

استاندار اردبیل گفت: باتوجه به حسن اعتمادی که رئیس جمهور و وزیر کشور دارد و اینکه بنده سابقه فعالیت در استان اردبیل را داشته ام بی شک استان اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهم.

بهنام جو افزود: دولت نیز از صندوق توسعه ملی تسهیلاتی را در اختیار استان اردبیل قرار داده است که ما نیز با دریافت این تسهیلات می توانیم در استان اردبیل تحولات عظیمی را خلق کنیم.

وی با اشاره به مطالبه اصلی مردم اردبیل مبنی بر احداث راه آهن اردبیل گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا هرچه زودتر راه آهن اردبیل در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

بهنام جو  حوزه گردشگری اردبیل را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: این استان دارای چشمه های آبگرم زیادی است که ارزش این چشمه ها بالاتر از چاههای نفت است.

وی گفت: استان اردبیل ظرفیت بسیاری در حوزه گردشگری دارد و بی شک در چند سال آینده اردبیل به قطب اصلی گردشگری و توریستی کشور تبدیل می شود که با توسعه اقتصادی شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اردبیل به قطب اصلی گردشگری و توریستی کشور تبدیل می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار