کمک پاکبانان شیرازی در پاکسازی مرز شلمچه

مدیر اجرایی موکب احمد ابن موسی شیراز گفت: در زمان حاضر۲۰۰ پاکبان از شیراز در بحث پاکسازی محور شلمچه در ایام اربعین کمک رسان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛محمد مهدی یخدین مدیر اجرایی موکب احمد ابن موسی شیراز با اشاره به اینکه شهرداری شیراز تحت عنوان «موکب احمد ابن موسی» در مرز شلمچه مستقر شده است، افزود: این تعداد پاکبان با بهره گیری از ۱۷ دستگاه خودرو حمل زباله، تانکر شستشو و خودرو حمل پسماند کار جمع آوری زباله ها و پسماندها را از سطح منطقه شلمچه در طول شبانه روز جمع آوری می کنند.

وی با بیان اینکه اسکان و خدمات رسانی به زائران بخشی از فعالیت های موکب شیراز را تشکیل می دهد، گفت: به طور متوسط هر شب بین ۸۰۰ تا هزار نفر را اسکان می دهیم.

یخدین پذیرایی از حدود دو هزار زائران در هر وعده غذایی به همراه سرو چای، شربت، عرقیجات شیراز را از دیگر خدمات قابل ارائه توسط موکب احمد ابن موسی شیراز نام برد.

مدیر اجرایی موکب احمد ابن موسی شیراز افزود: در بخش فرهنگی نیز ضمن برپایی نمایشگاه، اقلام صوتی، زیارت مجازی و بسته های فرهنگی به زائران ارائه می شود.

 یخدین با تاکید بر آمادگی کامل موکب احمد ابن موسی شیراز در ارائه خدمات به زائران اربعین در مرز شلمچه گفت: همچنین ۵۰ دستگاه اتوبوس کار جابجایی زائران از پارکینگ ها تا نقطه صفر مرزی و به عکس را به انجام می رسانند.

وی با بیان اینکه موضوع آموزش و مراقبت ایمنی موکب ها نیز بر عهده آتش نشانی شهرداری شیراز است، افزود: علاوه بر استقرار پنج دستگاه خودروی آتش نشانی در منطقه برای ارائه خدمات اطفاء حریق احتمالی، آتش نشانان با سرکشی از موکب ها، آشپزخانه ها و محل های طبخ غذا، نکات ایمنی را به خادمان مواکب آموزش داده تا خدای ناکرده اتفاقات ناگواری رخ ندهد.

مدیر اجرایی موکب احمد ابن موسی شیراز گت: شهرداری شیراز سه سال است که در بحث خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز شلمچه به عنوان شهر معین وارد شده و به طور عملی کار خدمات رسانی را به طور گسترده از پارسال آغاز کرده ایم و امسال نیز نسبت به پارسال این خدمات بیشتر شده است.

انتهای پیام/د

کمک ۲۰۰ پاکبان شیرازی در امر پاکسازی منطقه شلمچه در ایام اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.