رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان یزد:

مشارکت دانشجویان یزدی در برنامه های مختلف پیاده روی اربعین

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان یزد گفت: 550 دانشجوی یزدی با حضور در پیاده روی اربعین در کمک به زائران و حضور در برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی مشارکت جدی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید حسین راسخی رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان یزد گفت: 550 دانشجوی مراکز آموزش عالی و دانشگاه های این استان درقالب 12 کاروان برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به عراق اعزام شدند.

سید حسین راسخی افزود: دانشجویان اعزامی با حضور در پیاده روی اربعین در کمک به زائران و حضور در برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی مشارکت جدی خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از دانشجویان در گروه جهادی شهید محمدخانی از شهدای دانشجوی مدافع حرم نیز نسبت به خدمت‌ رسانی به زائران و ایجاد اسکان برای زائران در کربلا و نجف اقدام می کنند.

این مسول با بیان اینکه علاوه بر اعزام سازماندهی شده دانشجویان برای حضور در پیاده روی اربعین ، تعدادی نیز به صورت انفرادی در این همایش مذهبی شرکت می کنند.

به گفته راسخی اعزام دانشجویان بسیجی به پیاده روی اربعین و سایر فعالیت های فرهنگی با همکاری و حمایت نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مسئولان مراکز مختلف دانشگاهی استان انجام می گیرد.

اربعین امام حسین(ع) با حضور گسترده مسلمانان خصوصا شیعیان کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی اسلامی ایران و پیروان تعدادی از ادیان الهی با همکاری مردم و دولت عراق برگزار می شود.

وی اظهار کرد: از سوی بسیج دانشجویی استان بر حسب ضرورت فعالیت های مختلف فرهنگی ، آموزشی و دینی با مشارکت بسیار خوب دانشجویان انجام می شود.

استان یزد یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.

هم اکنون حدود 100هزار دانشجو در 60مرکز آموزش عالی و دانشگاه های استان در حال تحصیل هستند که حدود 50 هزار نفر شان زیر پوشش فعالیت های بسیج دانشجویی قرار دارند.

انتهای پیام/ ی

خدمت رسانی دانشجویان یزدی درپیاده روی اربعین درکربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار