رئیس مجلس شورای اسلامی:

ایران امنیت را در منطقه برقرار کرده است

لاریجانی در جمع روحانیون بازنشسته سپاه(مجمع سابقون)در قم گفت: ایران به رغم تمام تحرکات خبیثانه توانسته امنیت را در منطقه برقرار کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع مجمع روحانیون(سابقون) با بیان این که  اسرائیل در تلاش برای ایجاد درگیری در منطقه است ،اظهار کرد: ایران توانسته  به رغم تمام تحرکات خبیثانه،جایگاه امنی برای  مسلمان منطقه ایجاد کند.

وی گزارشی از امور بین المللی، منطقه ای و داخلی کشور ارائه کرد و گفت: ایران در صحنه بین المللی و مسائل هسته ای تعهداتی را پذیرفته و اجرا می کند اما طرف مقابل به تمام تعهدات خود عمل نکرده است.

لاریجانی تصریح کرد: اروپاییان در مسئله هسته ای با آمریکا موافق نشدند و در جلسات کمیسیون مشترک ادعا کرده اند پایبند تعهدات برجام هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران با تیزهوشی توانسته دستاورد بر جام را در صحنه بین المللی بگیرد

لاریجانی گفت: آمریکا در منطقه انواع جریان های تروریستی و ضدانقلابی را حمایت می کند و عربستان و اسرائیل در صحنه  بین المللی و منطقه ای رفتار تحریک آمیز در پیش گرفته اند.

وی افزود: باید با اتحاد و همفکری درباره مسائل اقتصادی کشور تصمیمات جدی گرفته شود و بیکاری ، اشتغال و مدیریت فضای مجازی برنامه ریزی شود.

گفتنی است این دیدار با حضور مجمع روحانیون بازنشسته در منزل حجت الاسلام محقق رییس مجمع سابقون (روحانیون بازنشسته سپاه) و با هدف بحث و گفتگو درباره مسائل سیاسی و فرهنگی برگزار شد.

پیش از سخنرانی لاریجانی، حجت الاسلام محقق گفت: لاریجانی در جایگاه ریاست مجلس شورای اسلامی به عنوان نقطه اتحاد و اشتراک بین مسئولان در مسیر پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی حرکت می کند و از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، مراجع و مسئولان شایستگی علمی و کاری دارد.

انتهای پیام/ش

حضور لاریجانی در جمع مجمع روحانیون(سابقون)در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار