دبیر دفتر تحکیم وحدت دانشگاه شهید بهشتی:

تصویب تحریم‌های جدید نشان‌دهنده غیرقابل اعتماد بودن آمریکاست

عبدالله زاده گفت: تصویب تحریم‌های جدید نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست و ایران باید اقدامات متناسبی را برای مقابله با این کشور اتخاذ کند.

تصویب تحریم‌های جدید نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست

وحید عبدالله زاده دبیر دفتر تحکیم وحدت دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تصویب تحریم‌های کاتسا و یا به قولی مادر تحریم‌ها با 419 رای موافق و تنها 3 رای مخالف، نشان دهنده اوج نگاه و رفتار خصمانه آمریکایی‌ها به ایران است.

وی تصریح کرد: این تحریم‌ها که در روز 8 آبان از سوی مجلس سنای آمریکا تایید شد ما را به یاد صحبت‎‌های صریح و بی‌پرده مقام معظم رهبری می‌اندازد که نباید به آمریکا اعتماد کرد و حال دولت باید برای مقابله با این تحریم‌ها روند هسته‌ای کشور را به روند پیش از برجام برگرداند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: آمریکا با بدعهدی‌های مکرر نسبت به توافق با ایران در مذاکرات نشان داد به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست پس ما هم باید در مقابل این بدعهدی‌ها بایستیم.

وحید عبدالله زاده تصریح کرد: آنچه مسلم است ادامه روند فعلی چیزی جز ضرر برای ایران ندارد و با اعمال تحریم‌های کاتسا، نداشتن موضعی صریح و روشن از سوی ایران در قبال این بدعهدی‌ها، ممکن است برای ما مشکل ساز باشد ولیکن دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید هوشیار باشند و با اعمال اقدامات متناسب و به موقع مانع رسیدن آمریکایی به اهداف شوم خود شوند.

انتهای پیام/

 

واکنش دفتر تحکیم وحدت دانشگاه شهید بهشتی به  تحریم های آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار