امام جمعه بجنورد:

اربعین رمز بقا عاشوراست

امام جمعه بجنورد گفت:اربعین رمز بقاء عاشوراست و امروز وظیفه ما این است که پیام شهدا را به نسل‌های آینده برسانیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی خطیب جمعه بجنورد با اشاره به راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در ۱۳ آبان گفت:ملت ایران امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در صحنه حضور پیدا می‌کند و جواب قاطع و محکمی به یاوه گویی‌های ترامپ و مستکبرین عالم می‌دهد.
نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی از مردم ولایتمدار استان دعوت کرد با حضور باشکوه در راهپیمایی فردا یک بار دیگر با فریاد رسا اعلام کنند هرگز به امریکا اعتماد ندارند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین با اشاره به حرکت عظیم زائران اربعین حسینی و عزیمت میلیونی ایرانیان به کربلای معلی افزود:اربعین رمز بقاء عاشوراست و امروز وظیفه ما این است که پیام شهدا را به نسل‌های آینده برسانیم.
امام جمعه بجنورد با اشاره به حضور موثر و روابط خوب ایران با کشور‌های منطقه گفت: امروز ایران محور مقاومت است.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور دو کشور آذربایجان و روسیه گفت:ایران می‌تواند با همکاری این دو کشور کار‌های بزرگی را انجام دهد و دست درازی‌های بیگانگان را قطع کند.
نماینده، ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه‌ها به هفته پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت: پدافند غیر عامل در زمانی که جنگی نیست باید به گونه‌ای عمل کند تا در زمان بحران غافل گیر نشوند.

انتهای پیام /ی

مروز ایران محور مقاومت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.