مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی ؛

برگزاری مانور مشترک پدافند غیرعامل در انبار نفت تبریز

مانور مشترک پدافند غیرعامل با هدف ارتقای آمادگی و بالابردن توان دفاعی نیروهای عمل کننده در شرایط بحران و اضطرار در انبار نفت شهدای پخش تبریز برگزار شد.

برگزاری مانور مشترک پدافند غیرعامل در انبار نفت تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این تمرین با شرکت فعال نیروهای بسیج کارکنان منطقه آذربایجان شرقی، اردبیل،ارومیه، شرکت پتروشیمی، پالایش نفت تبریز، خطوط لوله و مخابرات، سازمان بهداشت و درمان، هلال احمر و آتش نشانی شهر اجرا شد.


ابوالفضل روح اللهی مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک این انبار در ذخیره سازی، تامین و توزیع انواع فرآورده های نفتی درگستره عملیاتی آذربایجان شرقی و استانهای همجوار به وسعت کلی ۱۵۴هزار کیلومترمربع ، صیانت از تأسیسات ودفاع از آن را در شرایط بحرانی واضطرار ضروری است.


وی افزود: این مانور با حمله هوایی دشمن فرضی و آتش سوزی در سکوی بارگیری انبار نفت و یکی از مخازن آن آغاز شد که با هماهنگی و واکنش سریع پرسنل انبار، کمک و همیاری سایر سازمانها از جمله شرکت پالایش نفت تبریز، شرکت پتروشیمی ،خطوط لوله و مخابرات صنعت نفت و آتش نشانی شهر با استفاده از تجهیزات ویژه آتش را مهر کردند.


وی با اشاره به مصدومان فرضی این حادثه گفت: چند نفر از کارکنان و رانندگان نفتکش دچار مصدومیت فرضی شده بودند که با حضور نیروهای امدادی منطقه ، هلال احمر استان، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور برای درمان و مراقبت های ویژه به بیمارستانهای شهر تبریز منتقل شدند.

انتهای پیام/خ

مانور مشترک پدافند غیرعامل در انبار نفت تبریزبرگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار