رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان:

جمهوریخواهان به دنبال غارت طبقه متوسط در آمریکا هستند

نانسی پلوسی گفت که جمهوریخواهان می‌گویند در حال کم کردن مالیات طبقه متوسط هستند، اما آنان در حقیقت در حال غارت طبقه متوسط هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس؛ رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: جمهوریخواهان به دنبال غارت طبقه متوسط در آمریکا هستند.

نانسی پلوسی گفت: همانطور که می‌دانید دیروز جمهوریخواهان از حمله وحشتناک خود به فرصت موجود برای طبقه متوسط آمریکا پرده برداری کرده اند. جمهوریخواهان می‌خواهند که شما باور کنید که آن‌ها در حال کم کردن مالیات طبقه متوسط هستند، اما آنان در حقیقت در حال غارت طبقه متوسط و خانواده‌های آن‌ها هستند و در عوض در حال کاهش تریلیون‌ها دلار از مالیات شرکت‌ها هستند.

وی افزود: این لحظه، یک لحظه واقعی برای کشور ما است، زیرا تصمیماتی که درباره بودجه و مالیات‌ها گرفته می‌شوند تاثیری مستقیم بر روی رشد اقتصادی ما و رفاه خانواده‌های طبقه کارگر آمریکا دارد.

پلوسی گفت: به همکارانمان (جمهوریخواهان) می‌گویم که واقع گرا باشید. طبقه متوسط را فریب ندهید و به آن‌ها نگویید که در کنار آن‌ها هستید. شما با اقدامات خود ضیافتی را برای ثروتمندان و شرکت‌های آمریکا فراهم کرده اید. شما اقدامی غیرموثر را انجام می‌دهید. این اقدام شما سبب تقویت افرادی می‌شود که از ملت آمریکا سوء استفاده می‌کنند و ما باید با زبانی جسورانه در این زمینه سخن بگوییم، زیرا این سوء استفاده‌ها بسیار ظالمانه هستند.

انتهای پیام/

سخنان رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار