استاندار اردبیل؛

حمایت از ایجاد اشتغال سرلوحه برنامه فرمانداران و مدیران استان باشد

استاندار اردبیل گفت: حمایت از ایجاد اشتغال سرلوحه برنامه فرمانداران و مدیران استان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست فرمانداران استان اردبیل افزود:رفع بیکاری و حمایت از ایجاد اشتغال باید اولویت اول برنامه های فرمانداران و مدیران استان باشد.

وی گفت: افق توسعه هر شهرستان ترسیم شود و اشتغال به عنوان شاخص اصلی آن قرار بگیرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مساله بیکاری در استان را با برنامه ریزی مناسب می توانیم در طول چند سال آینده به حداقل برسانیم .

بهنام جو گفت: ظرفیت ها و استعدادهای سرمایه گذاری هر شهرستان با تهیه طرح های اشتغال زایی دارای توجیه اقتصادی که مورد قبول بانک ها هم واقع شود بصورت پکیج کامل سرمایه گذاری مطالعه شود و این ماموریت ویژه فرمانداران است.

وی افزود: فرمانداران برای کاهش آمار بیکاری شهرستان خود، از واحدهای تولیدی موجود حمایت کنند و تکریم و جلب سرمایه گذاران جدید بخصوص سرمایه گذاران بومی و فرزندان استان را سر لوحه برنامه های خود قرار دهند.

استاندار اردبیل گفت: بخشداران و فرمانداران ،جبهه اول عملکرد دولت هستند ، جبهه ای که می تواند کارنامه رئیس جمهور و دولت باشد.

بهنام جو تصریح کرد: فرمانداران در مسیری که دولت مشخص کرده حرکت کنند و ضمن تنش زدایی و تقویت ارتباط خود با مردم، نشاط ، امید و شادابی را در جامعه ارتقا بخشند.

وی افزود: ارزیابی من اینست که می توانیم با مجموعه مدیریتی استان برنامه های توسعه ای استان را پیش ببریم.

 

انتهای پیام/ح

رفع بیکاری و حمایت از ایجاد اشتغال در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
خواهش میکنم اشتغال برای جوانان ایجاد کنید باتشکر