اردبیل؛

شرکت 4527 نفر در دومین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت استان اردبیل

۴۵۲۷ نفر در دومین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت استان اردبیل شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد پورقلی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در بازدید از مرکز آموزشی و عمرانی شهرستان کوثر اظهار داشت:  در روزهای هشتم و نهم تیر ماه بیش از چهار هزار و 527 نفر در دومین مرحله آزمون‌های هماهنگ و آنلاین سنجش مهارت استان اردبیل در بخش‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی و فرش و نیز کارآموزان آموزشگاه‌های آزاد شرکت کردند.

وی افزود: ارتقای سطح مهارتی کارآموزان و کمک به برطرف شدن معضل بیکاری مهم‌ترین هدفی است که هم‌اکنون به دنبال آن هستیم و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود تا بتوانیم از این طریق شاهد توسعه و رشد استان و برطرف شدن مطالبات و خواسته‌های مردم باشیم.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور منابع انسانی آن است که باید این مولفه بیش از گذشته تقویت شود و انتظار ما از مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه این است که در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

پورقلی بیان کرد: به طور حتم نیروی انسانی دارای مهارت و تخصص بیشتری باشند راندمان و بهره‌وری آنان در تولید و خدمات بالا می‌رود و از هدر رفتن منابع و سرمایه جلوگیری می‌شود که این روش یکی از راهکارهای کاهش بیکاری در کشور است و نیاز است برای حل این مشکل تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: سوق دادن به سمت آی.تی و آی.سی.تی نیز در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوعی است که می‌تواند در ارتباط با ایجاد فضاهای کسب و کار و فرصت‌های شغلی مناسب بسیار موثر و تاثیرگذار باشد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

 

انتهای پیام/ع

شرکت در آزمون سنجش مهارت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.